Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:53:09 GMT

دریادار خانزادی پیام داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۸۷۱

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است.

شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌شک دستاوردهای بی‌شمار فنی و تجهیزاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والای پژوهشگران، محققان، اندیشمندان و صاحبنظرانی است که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود رویای دست نیافتنی دیروز را به تجربه شیرین امروز تبدیل کردند و جهادگرانه مرزهای دانش را درنوردیدند تا اقتدار دریایی ایران اسلامی را تحقق بخشند.

هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای عزیزان پژوهشگر و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری می‌باشد. 

امید است که با کوشش تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت‎های چشم‎گیر در توسعه علمی نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران و فتح قله‎های علمی در سطح کشوری و بین‎المللی باشیم.

ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه محققان و پژوهشگران و به خصوص پژوهشگران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال، تبرای همه این عزیزان توفیق روزافزون در راستای آرمان‌های بلند نظام مقدس اسلامی و منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشتغال جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران اسلامی فناوری توسعه علمی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران اسلامی ثروت شاخص نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خانزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش

تصاویری از رژه نیروی دریایی ارتش در روز ارتش در آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"