Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:01:27 GMT

نمایشگاه پژوهش قزوین در قالب ۴۰ غرفه برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۹۱۱

نمایشگاه پژوهش قزوین در قالب ۴۰ غرفه برپا می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: امسال نمایشگاه پژوهش در قالب ۴۰ غرفه که شامل ۱۸ غرفه صنعتی است برپا می‌شود و همچنین ۲۸ کارگاه علمی نیز کنار نمایشگاه تعبیه شده است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا رسولی شربیانی ظهر امروز در آئین نکوداشت هفته پژوهش و فناوری استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه شورای سیاست گذاری اجرای برنامه‌های هفته پژوهش بر عهده دانشگاه پیام نور محول شد که امسال 3 گام شامل قبل، بعد و حین اجرای برنامه‌های هفته پژوهش طی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال نمایشگاه پژوهش در قالب 40 غرفه که شامل 18 غرفه صنعتی است برپا می‌شود و همچنین 28 کارگاه علمی نیز کنار نمایشگاه تعبیه شده که موضوعیت اکثر کارگاه‌ها سمت و سوی تولید و مصرف دانش داشته و از علوم انسانی استفاده شده است.

نمایشگاه هفته پژوهش در ایلام افتتاح شدنمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری گیلان در رشت برپا شدتوانمندی پژوهشگران برای رفع خلاهای صنعتی قزوین مورد توجه قرار گیرد

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین عنوان کرد: اختصاص غرفه‌ای به منظور برپایی نشست‌های ارتباطی صنعت و دانشگاه‌ها با مشارکت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از دیگر برنامه‌هایی است که در نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: برپایی این نشست‌ها فرصتی برای پیوند، تولید و مصرف دانش بوده و با هماهنگی رسانه‌ها هدف این است که پس از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مستند سازی شوند و در طول سال بعد جلساتی میان اصحاب صنعت و دانشگاه برگزار شود تا دغدغه‌ها رفع شود.

رسولی شربیانی افزود: تاکنون 3 مورد تقاضای انعقاد قرارداد و خرید دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها پیشنهاد داده شده است که امیدواریم در این هفته به 10 مورد افرایش یافته و در طول سال نیز این فرایند تعامل میان صنعت و دانشگاه جهت ارائه خدمات در حوزه صنعت و پژوهش تداوم داشته باشد.

دبیر برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری استان قزوین گفت: افزایش بازدید کنندگان از اهداف مورد نظر در این نمایشگاه است و از امروز با تعامل سازمان آموزش و پرورش روزانه 800 دانش آموز مقاطع دبیرستان و همچنین دانشجویان از نمایشگاه بازدید مب‌گنند تا بازدید از دستاورد های پژوهشی استان، انگیزه‌ای برای تحرک پژوهشی آنها فراهم آورد.

وی ادامه داد: باید صنایع کوچک و بزرگ با تکیه بر دانشگاه‌ها و توانمندی‌های داخلی نیاز‌های خود را استخراج کرده و از مراکز پژوهشی درخواست کار داشته باشند تا پژوهشگران تربیت شده و صاحب ایده در راستای تولید ثروت و‌محصول مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه