Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت که به احتمال زیاد مواد منفجره حادثه تروریستی چابهار از راه دریا وارد کشور شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جزئیاتی از حادثه تروریستی چابهار با توجه به سفرش به این شهرستان، اظهار کرد: هنوز اطلاعات دقیقی حاصل نشده است، اما با توجه به بازدید از مرز دریایی چابهار این احتمال وجود دارد که مواد منفجره به گونه‌ای در لوای یک سری قاچاقها وارد چابهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: ما با قایق تا مرز رفتیم، لذا این امکان وجود دارد که مواد منفجره از راه دریا وارد کشور شده است. معتقدم با حداقل توجهاتی همچون ایجاد پاسگاه‌ها در جزایر کوچک و یا مرزهای آبی و یا شمع کوبی و خیلی از کارهای دیگر به راحتی می‌توان جلوی قاچاق کالا و ورود ناامنی چه از طریق افراد ناامن ساز و چه از طریق مواد منفجره به کشور را گرفت.

فلاحت پیشه در مورد دستگیری عوامل حادثه تروریستی چاربهار هم، اضافه کرد: عوامل اصلی هم دستگیر شده‌اند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که جرایم امنیتی و اقتصادی در چابهار به یکدیگر مرتبط هستند، در این باره توضیح داد: متاسفانه در خیلی از مرزهای کشور به دلیل عدم اقدام لازم برای مقابله با قاچاق مرزی نابسامانی وجود دارد که این باعث شده است افراد مشکل امنیتی برای کشور ایجاد کنند. نباید با این موضوع تعارف داشت. درباره جرایم امنیتی و اقتصادی به گونه‌ای عمل شود که اجازه هیچ گونه اقدامات داده نشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چابهار مجلس حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه