Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر یکشنبه در کمیته فرهنگی رزم‌واره عشایر استان اردبیل تصریح کرد: ارتقای فرهنگی جامعه در سطوح مختلف لازمه دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و در تمامی برنامه‌ها و همایش‌ها، نباید از  پرداخت به چنین اصول مهمی غفلت کرد.

وی افزود: با برگزاری رزم‌واره فرهنگی، ورزشی و هنری عشایر نقش این گروه تاثیرگذار جامعه در دفاع مقدس با مدیریت یکی از دانشگاه‌های استان اردبیل مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تشریح مصوبات کمیته فرهنگی این رزم‌واره اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای عشایر استان و تجلیل از شهدای مدافع وطن در دوران دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی با توجه به برنامه‌های جنبی یادواره شهدا از دیگر مصوبات مهم کمیته فرهنگی رزم‌واره عشایر است.

ستوده از برگزاری آئین نکوداشت نخبگان، فرهیختگان و ریش‌سفیدان عشایر در خلال برگزاری رزم‌واره فرهنگی خبر داد و افزود: توجه به اجرای مسابقات دانش‌آموزی نظیر انشا و مقاله‌نویسی، روزنامه دیواری و نقاشی با توجه به موضوعات مورد نظر و اعتلای ارزش‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر محورهای درنظر گرفته شده این رزم‌واره است.

وی به نقش مهم عشایر در پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: عشایر سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند که با تمام عشق و همت خود تا آخرین نفس‌ در پاسداشت از انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نقش عشایر در دوران دفاع مقدس و انقلاب را مثال‌زدنی دانست و افزود: مقاومت این گروه از جامعه در صیانت از مرزهای کشور در کنار تلاش برای رونق اقتصادی و عدم وابستگی به کشورهای دیگر از روحیه خستگی‌ناپذیر و شجاعانه این گروه مردمی خبر می‌دهد.

کد خبر 4486549

منبع: مهر

کلیدواژه: عشایر فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد