Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید از تعیین ارکان هیات رییسه این فراکسیون در سال سوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که تابش و حسین‌زاده به عنوان نواب رییس فراکسیون امید انتخاب شدند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون امید محمدرضا تابش و عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان نواب اول و دوم رییس فراکسیون امید انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی محمد فیضی به عنوان منشی و رضا انصاری به عنوان کارپرداز و بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

سخنگوی فراکسیون امید با یادآوری اینکه پیش از این محمدرضا عارف به عنوان رییس فراکسیون امید انتخاب شده بود، از پارسایی سخنگوی این فراکسیون قدردانی و ابراز امیدواری کرد که تعامل بیشتری با مردم داشته باشد.

سعیدی گفت که تلاش می‌کند ضمن ارتباط موثر با اصحاب رسانه در قالب نشست‌های خبری منظم راه‌های ارتباط مستقیم با مردم را فعال کند، لذا حساب توییتری و کانال تلگرامی بنده برای دریافت نظرات، نقدها و پیشنهادات آماده است و تلاش می‌کنم در حد توان شخصا به سوالات پاسخ دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول