Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:00:22 GMT

حق منطقه جنگی فرهنگیان استان بوشهر برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۰۳۵

حق منطقه جنگی فرهنگیان استان بوشهر برقرار شد

غلامرضا طراوت روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به‌ منظور جبران عقب‌ماندگی‌های استان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس تاکید کرده است.
وی اضافه کرد: بنا به این ماده ستادکل نیروهای مسلح موظف بود محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه به سازمان اعلام کند که در استان بوشهر شهرستان های دیلم، گناوه، بوشهر و منطقه خارگ را در بر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان اداری و استخدامی کشور موظف بوده است که اعتبار لازم را برای اعمال سقف فوق‌العاده‌ پیش‌بینی شده در بند(1)‌ ماده(68) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان شاغل در این مناطق از سال اول اجرای قانون برنامه تامین و اعمال نماید که در استان بوشهر نیز از شهریور سال جاری این احکام اعمال شد.
وی با اشاره به بند(1)‌ ماده(68) قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: فوق‌ العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلان آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند به میزان 25 درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا 20 درصد حقوق ثابت هر کدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت می شود.
طراوت اضافه کرد: طبق این ماده فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی شامل شاغلان می شود و بازنشستگان را شامل نمی شود.
وی گفت: در استان بوشهر پیش از این مناطقی که کم برخوردار بودند سقف کامل به میزان 25 درصد امتیاز حقوق ثابت برای شاغلان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و برای سایر مشاغل تا 20 درصد حقوق ثابت را دریافت می کردند و پس از تعیین منطقه جنگی به علت اینکه در بند فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی قرار می گیرد قابل اعمال نبود ولی با این وجود آموزش و پرورش استان پیگیر حل این مساله است.
این مقام مسئول اظها رداشت: بعضی دیگر از مناطق استان فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلان آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا به میزان 10 درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا 8 درصد حقوق ثابت است که در شهرستان های اعلام شده منطقه جنگی این رقم به ترتیب 20 و 25 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری های مداوم آموزش و پرورش استان با وزارت آموزش و پرورش مبنی بر صدور احکام منطقه جنگی ٢٠ و ٢٥ درصد برای فرهنگیان مناطق تعیین شده این احکام صادر و مقرر شده از اول شهریور ماه سال جاری در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در برگ حقوقی آنان پرداخت شود.
6043/6047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش استان استان بوشهر حقوق نیروهای مسلح وزارت آموزش و پرورش منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد و اکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است