Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:01:34 GMT

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۰۵۰

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی 25 آذرماه در بازدید از موزه گنجینه ایثار و شهادت اردکان اظهار کرد: استقلال، امنیت و عزت کشور مدیون ازخودگذشتگی آنان است و مردم نیز از هر قشر و گروهی، خود را دل‌بسته و وابسته ایثارگران می‌دانند.
وی اضافه کرد: تکریم و تعظیم شهدا و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی کشورمان وظیفه سنگینی است که پایبندی و احترام به آن و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده، اهمیت دوچندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اردکان بابیان اینکه ایجاد یادمانی از شهدای شهرستان در قالب گنجینه ایثار و شهادت اقدامی پسندیده است تصریح کرد: اردکان مفتخر به وجود شهدا و سرداران بزرگی است که به نظرم باید انسجام لازم برای ایجاد مجموعه‌ای درخور و یکپارچه در این خصوص در نظر گرفته شود.
در این بازدید، امام‌جمعه اردکان و مدیر گنجینه گزارشی از روند ایجاد این مجموعه ارائه کردند و برخی از مسائل و مشکلات آن را تشریح کردند.
در ادامه، تابش از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت بازدید کرد و ضمن استماع گزارش هر بخش، به ذکر خاطره خود از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و حضور در جبهه‌ها و هم‌نشینی با برخی شهدای شهرستان پرداخت.
یادآور می شود در گنجینه ایثار و شهادت اردکان سیر تاریخ صدساله ایران به نمایش گذاشته شد و در محل سابق ساختمان بیمارستان قلب اردکان دایر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس بنیاد شهید یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟ نمی‌شود؟
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید