Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:12:25 GMT

حرکت جنجالی رونالدو در دربی تورین (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۱۰۱

حرکت جنجالی رونالدو در دربی تورین (عکس)

شب گذشته شب تاج گذاری رونالدو در دربی دلا موله شهر تورین بود ولی یک ژست عجیب از او نزدیک بود همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یک بار دیگر در دربی تورین برنده از زمین خارج شد و موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بر تورینو غلبه کند.

این پانزدهمین پیروزی یووه در شانزده بازی ای بود که در این فصل از سری آ برگزار کرده که یک رکورد منحصر به فرد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالدو که پیش از این در دربی دو شهر منچستر و مادرید موفق به گلزنی شده بود، طعم گلزنی در دربی سومین شهر مختلف دوران فوتبالش را نیز چشید و با گل دقیقه 69 خود بانوی پیر را برنده از زمین خارج کرد. او حالا به طور مشترک با پیاتک در صدر جدول گلزنان نیز قرار دارد. این ششمین گل متوالی رونالدو در بازی های دور از خانه یوونتوس نیز بود.

 

اما چیزی که بیش از همه توجهات را در این بازی جلب کرد، حرکت عجیب رونالدو پس از گلزنی بود. فوق ستاره پرتغالی بعد از گل شدن پنالتی به سمت "ایچازو" گلر تورینو رفت و با لبخندی کنایه آمیز تنه ای به او زد. این حرکت بلافاصله از سوی داور با کارت زرد مواجه شد که تعجب رونالدو را به دنبال داشت. او معتقد بود که برخورد او بدون هیچ قصد و غرضی بوده و دقایقی بعد با رفتن به سمت ایچازو که از دست او خشمگین نیز شده بود، اقدام به عذرخواهی کرد تا در همان زمین همه چیز حل و فصل شود.

ایچازو سابقه کری خوانی و تنش لفطی در دربی های پیشین را نیز داشته و به نظر می رسد که بازیکنان یوونتوس مترصد فرصتی برای ضربه زدن به او بودند و این کار را رونالدو به بهترین شکل ممکن انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی

یک شرکت ژاپنی به نام Astroscale سیستمی را برای تصویربرداری از زباله‌های فضایی توسعه داده است. این تصاویر به دانشمندان کمک می‌کند تا نحوه حرکت زباله‌ها را درک کنند و راه‌هایی برای پاکسازی آنها از مدار زمین بیابند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، زباله‌های فضایی شامل قطعات کوچک و بزرگی از تجهیزات دست‌ساز بشر است که در مدار زمین رها شده‌اند. این زباله‌ها می‌توانند با سرعت‌های باورنکردنی حرکت کنند و به ماهواره‌ها و فضاپیماها آسیب برسانند.

زباله‌های فضایی شامل ماهواره‌های شکسته، قطعات موشک‌های دورانداخته شده و سایر قطعات کوچک و  بزرگ فلزی است که اغلب سرعت زیادی در اطراف سیاره ما دارند. این زباله‌های فضایی، ایستگاه فضایی بین‌المللی و ایستگاه فضایی چین را تهدید می‌کنند و حتی برای ساکنان زمین نیز خطرناک است چراکه اخیراً شاهد فرود آمدن یک زباله فضایی بر سر یکی از ساکنان خانه‌ای در ایالات متحده بودیم.

تلسکوپ فضایی هابل 34 ساله شد

یک شرکت ژاپنی به نام Astroscale سیستمی را برای تصویربرداری از زباله‌های فضایی توسعه داده است. این تصاویر به دانشمندان کمک می‌کند تا نحوه حرکت زباله‌ها را درک کنند و راه‌هایی برای پاکسازی آنها از مدار زمین بیابند.

ماهواره Astroscale's Active Debris Removal by Astroscale-Japan (ADRAS-J) تصویر بالا را از مرحله بالایی یک موشک دور انداخته شده از فاصله چند صد متری گرفته است. ایده سیستم ADRAS-J بازرسی قطعات زباله و گرفتن عکس از آنها برای تعیین حرکات و وضعیت آنها است تا به درک چگونگی حرکت زباله برای عملیات حذف آتی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی