Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@13:53:55 GMT

کشف اختلاس 6 میلیاردی در یکی از ادارات هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۱۷۸

‌رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف پرونده اختلاس 6 میلیارد ریالی و دستگیری 3 متهم در این زمینه در استان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط سه نفر از کارمندان یکی از ادارات استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد اداره مذکور در سال 94 مبلغ 6 میلیارد و 589 میلیون ریال بابت خرید وسائل مورد نیاز آن اداره هزینه کرده اما این وجه به حساب شرکت های پیمانکار و فروشنده واریز نشده است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: بررسی های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این اداره داشت که برای کسب نتیجه مطلق و محکم، تحقیقات دقیق تری از این اداره صورت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان تأکید کرد: با توجه به اینکه وجوه مورد نظر به حساب شرکت های طرف قرار داد اداره واریز نشده بود، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از کارکنان که معاون وقت اداری و مالی آن اداره می باشد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و با تبانی با دو نفر دیگر از کارکنان، نسبت به وصول چک‌ها اقدام کرده که پرداخت وجوه چک ها به حساب نامبردگان نیز مورد تایید بانک قرار گرفت.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه این سه متهم در مجموع مبلغ 6میلیارد و 589 میلیون ریال وجه از حساب اداره به نفع خود جا به جا کرده بودند، بیان داشت: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هرمزگان اختلاس ادارات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت ۱۰ میلیاردریالی از خانه‌ محل کارش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی درباره جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ ماموران در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نکردند و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است. در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کرده و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل این فرد کشف و ضبط کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف کرد. همچنین در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز مورد شناسایی قرار گرفت و در مخفیگاه خود دستگیر شد. اموال مسروقه نیز از مخفیگاه مالخر کشف شد.

ضرونی ادامه داد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت و پرونده نیز به همراه متهم و مالخر دستگیر شده روانه دادسرا شد. 

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان
  • سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی در زاهدان
  • یکی از مهم ترین تکالیف امسال تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ است
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان