Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:47:59 GMT

پژوهش و فناوری کلید توسعه و پیشرفت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۲۷۸

پژوهش و فناوری کلید توسعه و پیشرفت کشور است

ساری-ایرنا- استاندار مازندران تحقیق و پژوهش را کلید توسعه و پیشرفت کشور دانست و خواستار بهره مندی دستگاه های اجرایی از یافته های پژوهشی و فناورانه شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در پیامی به مناسبت 25 آذرماه روز پژوهش نوشت:تحقیق ، پژوهش و فناوری کلید توسعه و پیشرفت و برای پویایی و تحرک در همه حوزه ها بهره گیری از دستاوردهای علمی و پژوهشی یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد: در دولت تدبیر و امید افزایش فعالیت های پژوهشی و فناورانه یکی از اولویت های جدی بوده و همواره بر تأثیرگذاری و نقش آفرینی تحقیق و پژوهش در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی تأکید شد.
استاندارمازندران خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه پژوهش یک سرمایه گذاری راهبردی و استراتژیک است و انتظار می رود همه دستگاهها و نهادهای استان از یافته های پژوهشی، روشهای نوین و فناورانه بهره مند شوند.
حسین زادگان با تبریک روز پژوهش، پژوهشگران و محققان مازنی را برای تحقق برنامه محوری سه گانه تدوینی خود 'امید اجتماعی'، 'تدبیر اقتصادی' و' اعتدال سیاسی ' به همکاری فراخواند.
25 آذرماه در تقویم رسمی کشور روز پژوهش نامگذاری شد.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پژوهش كليد توسعه استاندارمازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود