Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@20:04:45 GMT

جزئیات پرداخت ارز دانشجویی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۳۱۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از توافق با بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیمایی به دانشجویان بورسیه خبر داد. به گزارش جنوب نیوز، منصور غلامی در حاشیه آئین تجلیل از پژوهشگران نمونه کشور در جمع خبرنگاران گفت: درباره ارز دانشجویی با بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیمایی به فرصت‌های مطالعاتی و دانشجویان بورسیه به توافق رسیده‌ایم که ارز نیمایی به این افراد پرداخت شود زیرا بخش عمده این بودجه را دولت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم گفت: البته برای دانشجویانی که با هزینه شخصی تحصیل می‌کنند وزارت علوم صرفا بحث تائید مدارک تحصیلی و محل تحصیل آنها را بر عهده دارد و بانک مرکزی اینها را به بانک‌های عامل برای دریافت ارز با نرخ بعد از نیمایی معرفی می‌کند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری