Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی تحقیقات و بازرسی‌های انجام شده از رستوران‌ها و محل‌های تهیه غذا در این شهرستان، ۵ نفر از عوامل توزیع و طبخ گوشت اسب بیمار در رستوران‌های پاکدشت و تهران بازداشت شدند. علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در پی تحقیقات و بازرسی‌های انجام شده از رستوران‌ها  در این شهرستان، ۵ نفر از عوامل توزیع و طبخ گوشت اسب بیمار در رستوران‌های پاکدشت و تهران بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه ۲۰۰ کیلو گوشت اسب کشف شده است و 5 رستوران و یک محل کشتار نیز پلمب شده است .

این مقام قضایی در شهرستان پاکدشت با اشاره به ضرورت بازرسی شبکه بهداشت از محل کشف این گوشت‌های آلوده ادامه داد: دام پزشکی باید نسبت به اخذ نمونه دوره‌ای از نوع گوشت مصرف بازرسی‌های لازم را انجام دهد و اتحادیه نیز نسبت به این موضوع نظارت کافی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان پاکدشت گوشت های الوده گوشت خوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز