Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:14:08 GMT

«کانون ازدواج آسان» در خلخال راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۳۶۲

«کانون ازدواج آسان» در خلخال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، رقیه زادمهر، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال صبح امروز، ۲۵ آذرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال افزود: اقدامات لازم برای کسب مجوز از مرکز استان برای راه‌اندازی این کانون انجام شده و با راه‌اندازی آن امر خیر و حسنه ازدواج تسهیل می‌شود.
وی بیان کرد: امسال آمار ازدواج در این شهرستان ۵ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش یافته و در سایه تلاش‌ها آمار طلاق نیز ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد کاهش یافته است.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال به برگزاری دوره‌های آموزش مهارت زندگی با عناوین مختلف ازدواج سالم، پیشگیری از خشونت و خشم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کاهش طلاق، هویت ملی، مذهبی جوانان و چند برنامه فرهنگی و اجتماعی برای جوانان در آستانه ازدواج و نیز قشر دانش آموزی و دانشجویی این شهرستان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره و اظهار کرد: حاصل این برنامه‌ها افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق در جامعه است.

توسعه فرهنگی و اجتماعی
فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه گفت: توسعه فرهنگی و اجتماعی نیازمند ارائه برنامه مدون سالانه از سوی مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و اجرای آن برای گروه‌های هدف است.
وی افزود: در شرایطی که جایگزین مناسبی برای ارتباطات جمعی گذشته و سنتی منطقه پیدا نشده و امکانات ارتباط‌جمعی جدید نیز نمی‌تواند موجب تقویت ارتباط افراد جامعه فعلی شود، اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی و اجتماعی با دعوت از افراد جدید و غیرتکراری همراه با برنامه‌های تاثیرگذار می‌تواند منجر به تقویت ارتباطات اجتماعی جامعه شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل ازدواج آسان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود