Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: این موسسه با کسب رتبه اول در زمینه عملکرد در مقایسه با دیگر موسسه های ایثار کشور موفق به کسب رتبه برتر و دریافت جام فیروزه ای شد.

به گزارش ایرنا، جابر حیدریان روز یکشنبه در نشست خبری در سالن جلسات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان، افزود: موسسه ایثار استان به دلیل کیفیت در ارایه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران و هم افزایی مناسب با این قشر از جامعه موفق به کسب جام فیروزه ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سمنان به دلیل کیفیت در خدمات رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جزو پنج استان انتخاب شده برای برگزاری طرح محسنین انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: در طرح محسنین جانبازان ضایعه نخاعی در موسسه های نمونه کشوری به مدت سه روز به منظور دریافت خدمات درمانی و تفریحی به پنج استان کشور که دارای موسسه های نمونه هستند اعزام می شوند و سمنان، کردستان، فارس، مازندران و کرمانشاه، این پنج استتان برگزیده هستند.
حیدریان تصریح کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان در زمینه ورزش، بدنسازی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، روان درمانی و فیزیوتراپی به عموم مردم و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ارایه خدمت می کند.
وی با بیان این که عموم مردم می توانند از تمام خدمات این موسسه استفاده کنند، اضافه کرد: این موسسه دارای استخر، 15 واحد اقامتی سه و چهار تخته با تجهیزات کامل و سالن پذیرایی با ظرفیت 270 نفر است.
به گفته وی، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان، بر اساس تفاهم نامه امضا شده با اداره کل بهزیستی استان سمنان، به کودکان دارای معلولیت جسمی و حرکتی ارایه خدمت می کند و ظرفیت پذیرش کودکان معلول به منظور ارائه خدمات درمانی 50 نفر است که اکنون 30 نفر پذیرش شدند.
**توانمند سازی جامعه راهبرد بنیاد شهید و ایثارگران است
مدیرموسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان با اشاره به این که رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران توانمندسازی جامعه هدف جایگزین حمایت مقطعی است، گفت: موسسه در تلاش است بهترین خدمات را در جهت توانمندسازی این قشر از جامعه فراهم کند.
به گفته حیدریان، براساس نظر کارشناسان مرکز فیزیوتراپی استان سمنان یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز در استان سمنان است .
وی خاطر نشان کرد: جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های این قشر و خانواده های معظم شهدا از اعضای جامعه هدف موسسه اثار محسوب می شوند و براین اساس 46 هزار 70 نفر عضو جامعه هدف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان هستند که از این تعداد 10 هزار و 244 خانوار از جامعه هدف در شهرستان سمنان مستقر هستند.
مدیرموسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: استان هفت هزار و 790 جانباز پنج تا 70 درصد و 247 آزاده سرافراز دارد.
به گزارش ایرنا، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان یک موسسه غیرانتفاعی و خودگردان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در زمینه درمانی، ورزشی، پذیرایی و اقامتی به جامعه آزادگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و عموم مردم خدمات رسانی می کند.
استان سمنان 2 هزار و 752 شهید در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده است و هفت هزار و 549 نفر از جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان را خانواده شهدا تشکیل می دهند.
7342/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بنياد شهيد و ايثارگران موسسه ايثار مقام كشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی حج و زیارت استان سمنان از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و بیان کرد: دو کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرده دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است، ابراز کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان غرب استان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: در این دوره صرفاً از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند البته به ترتیب اولویت اطلاع رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

چتری با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد، تاکید کرد: هزینه کاروان‌های فوق ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر 6078506

دیگر خبرها

  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲
  • برترین دانشگاه‌ها در هر رشته کدامند؟
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد