Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ملی ترکیه اعلام کرد که ارتش و نیروهای امنیتی کشور طی روزهای آینده همه گروه های تروریستی را از پای درخواهند آورد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، خلوصی آکار، وزیر دفاع ملی ترکیه طی سخنانی در مراسم اهدای مدال و دیپلم افتخار در مقر ستاد مشترک ارتش کشور در آنکارا، اظهار داشت: در روزهای آینده همه گروه‌های تروریستی را از پای درخواهیم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پی مبارزه قاطعانه با تروریسم، ضربات مهلکی به گروه‌های تروریستی وارد و فعالیت‌های آنها به شدت محدود شده است.

اردوغان: عملیات نظامی‌مان در عراق بی‌وقفه ادامه می‌یابداردوغان: قاتلان خاشقجی از نزدیکترین افراد به ولیعهد عربستان هستنداردوغان: غرب چیزی برای ما نداشته و ندارد/ عملیات شرق فرات طی چند روز آینده انجام می‌شود

آکار همچنین افزود: خواهان حسن همجواری و برقراری روابط دوستانه با همسایگانمان در میادین دریایی به مسافت 462 هزار کیلومتر هستیم، اما این هدف ما اصلاً به معنی آن نیست که اجازه دهیم منافع و حقوق مان نادیده گرفته شود.

وزیر دفاع ملی ترکیه در ادامه تاکید کرد: به دفاع از حقوق و منافع خود در دریای اژه، مدیترانه شرقی و میادین دریایی‌مان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

R1396/P1396/S8,90,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه اخبار ترکیه آخرین تحولات سوریه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد