Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱۳ خانه ورزش روستایی در امسال خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال همه شهرستان‌های خراسان جنوبی از  استخر شنای استاندارد  برخوردار شوند. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهران سرپرست در شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: دستاوردهای قابل توجهی در ارتقای سرانه ورزشی داشته‌ایم به طوری که تقریبا تا سال 83 به اندازه یک مترمربع آبی نداشتیم اما تا پایان امسال همه شهرستان‌های استان مجهز به استخر شنا می‌شوند و سه استخر در بهمن ماه افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: برگزاری مسابقات در سطح شهرستانی و استانی را داشته‌ایم و میزبان چند رویداد ملی نیز بوده‌ایم. 30 سازمان مردم نهاد داریم که در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی حضور دارند و چند طرح ملی در حوزه جوانان داریم همچنین طرح معرفی کارآفرینان ملی را در سطح استان داریم.

استخر شنای یاسوج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسداستخر شنا ویژه معلولان در رشت به بهره‌برداری رسید4 استخر شنا در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: تاکنون 113 خانه ورزش روستایی را تجهیر کردیم و تا بهمن 130 خانه ورزشی دیگر تجهیز می‌شوند.

سرپرست بیان کرد: با ادامه روند تخصیصات پروژه‌های عمرانی دنبال شده و 10 پرژه برجسته استانی را در چهلمین سال پیروزی انقلاب افتتاح می‌کنیم و چندین پروژه روباز چمن مصنوعی نیز داریم که زیرساخت آنها انجام شده است.

14 هزار خانوار نیازمند تحت حمایت امداد قرار می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان اتفاقات خوبی طی این چهل ساله اتفاق افتاده است.

سلم‌آبادی از برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور کارگروه‌ها در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: مقرر شد در نمازهای جمعه شهرستان‌ها مدیران کل برنامه‌های چهل ساله را تبیین کنند و تلاش می‌شود مستندسازی هر سازمانی که در سه روستا خدمت‌رسانی شاخصی داشته انجام شود. 

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی بین 60 تا 70 درصد مراجعات به امداد بیشتر شده است و پذیرش 14 هزار خانوار موردی تا پایان اسفندماه در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته که تاکنون 88 درصد جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: در 30 روستای بدون برق با جمعیت زیر 10 نفر مبلغ 800 میلیون تومان اعتبار گذاشته‌ایم و در 24 روستا هم مسکن مددجو انجام شده است.

سلم‌آبادی عنوان کرد: در کمیته امداد استان سه روستای محروم شناسایی شده و سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای این سه روستا اعتبار در نظر گرفته شد و مقرر شد جلسه‌ای به زودی برگزار شود و همه دستگاه در امور زیرساختی پای کار بیایند و برای دو ماه آینده استارت کار زده شود.

وی تصریح کرد: بازسازی مسکن، سرویس بهداشتی و آنچه مورد نیاز خانواده‌ها است اتفاق می‌افتد تا سه روستا به توانمندی لازم برسند.

10 نقاشی دیواری از سرداران شهید استان انجام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز گفت: کارگروه ایثار و شهادت از مهمترین کارگروه‌ها است و از همه مدیران که در استان شهید پرور به ما کمک می‌کند تا خدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر در بعد فرهنگی انجام شود به ویژه از سپاه پاسداران که در برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید تلاش‌های زیادی داشت تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه 16 وصیت نامه شهدا تاکنون موضوع بندی و آماده چاپ شده است بیان کرد: چله‌ای که از 12 بهمن تا 22 اسفند در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده تا هر استان یک برنامه محوری داشته باشد.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه‌های استان خراسان جنوبی همایش مادران شهدا، همسران شهدا و فرزندان شهدا است که در سالروز وفات ام‌البنین (ع) انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون 10 نقاشی دیواری از چهره شهدا در بیرجند انجام شده است و این کار تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: ۱۳ شهریور ماه امسال اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی و سوم خرداد ماه نیز شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمد زهرایی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، جانشین سپاه انصار الرضا(ع)، فرماندار بیرجند و تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند حضور داشتند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نقطه تمرکز دشمن را به خوبی تشخیص داده و امسال، سال خاصی را در پیش داریم که از آن به عنوان نبرد آخرالزمانی یاد شده و آمریکایی‌ها از حماس یک گروه جهادی کوچک در نبرد بین اراده‌ها و ارابه‌ها شکست خورده است.

وی گفت: حدود شش ماه از آرزوی صهیونیست‌ها برای محو حماس می‌گذرد، اما تاکنون صهیونیست‌ها هیچ اقدامی در این زمینه نتوانسته، انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  ادامه داد: بعضی از افرادی که سر خود را مانند کبک زیر برف کرده، نمی‌خواهند تبدیل ایران به ابرقدرتی را ببینند و  این در حالی است که امروز مردم یمن، عراق و حماس و حزب الله لبنان با حمایت ایران اسلامی با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

زهرایی تاکید کرد: گروه‌های جهادی که سبب مشارکت مردم در انجام کارها می‌شوند، حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند و جز با رئیس جمهور و استانداران جهادی تحقق جهش تولید امکان‌پذیر نیست.

به گفته وی، جهش تولید باید سبب کاهش سهم دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی شود، اما نظارت دولت بر این حوزه‌ها باید ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: فتنه به دلیل نبود فهم مشترک در بین مردم انجام شد که چند ماه کشور را دچار هزینه‌های میدانی و ریالی کرد و هنوز هم آثار آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه فرد جهادی با فارغ شدن از هر کاری، انجام کار دیگری را شروع می‌کند تصریح کرد: تحقق شعار سال با همراهی گروه‌های جهادی امکان پذیر خواهد شد.

به گفته وی از چهار سال قبل نهضت خدمات مومنانه با پیام مقام معظم رهبری در دوران کرونا آغاز شد و امسال هم به دلیل برگزاری گنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی در آخر سال آینده، سال معنوی خاصی در خراسان جنوبی خواهیم داشت و گروه‌های جهادی در این راستا به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

زهرایی خاطرنشان کرد: 13 شهریور ماه سال جاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی برگزار می‌شود و در سوم خرداد ماه هم شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل بیمه جهادگران از طریق مجلس شورای اسلامی و سپاه پاسداران کشور برای رفع مشکلات حقوقی و درمانی جهادگران در حال انجام است.

شایان ذکر است که در پایان این همایش از 55 جهادگر برتر شهرستان بیرجند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی