Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@09:52:40 GMT

اعتراف سرباز 19ساله به تجاوز به دختر 14ساله

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۴۳۳

پسر 19 ساله که با وعده‌های واهی به دختر نوجوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام تجاوز پای میز محاکمه ایستاد. به گزارش جنوب نیوز؛ رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال‌جاری و با شکایت دختر 14ساله به نام «سحر» در دستور بررسی قرار گرفت. این دختر مدعی بود پسر سربازی به نام «فرید» او را فریب داده و از آنجا که این دختر جایی برای ماندن نداشته با انتقال او به خانه دوستش، به زور وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این ادعا «سحر» به پزشکی قانونی معرفی شد و پس از تأیید ادعایش توسط کارشناسان پزشکی قانونی، حکم بازداشت فرید صادر شد.

با دستگیری «فرید»، او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به مأموران گفت: یک روز که در پارک قدم می‌زدم، با دختر نوجوانی آشنا شدم. از او خوشم آمده بود. به همین دلیل شماره‌ام را به دختر همسایه مان دادم و از او خواستم به «سحر» بدهد. فردای همان روز سحر به من زنگ زد و رابطه مان شروع شد. بعد از چند وقت او یک بار به من تلفن زد و در حالی که مدعی بود پدرش اورا از خانه بیرون کرده از من کمک خواست. وقتی پیش او رفتم دیدم لباس هایش مناسب نیست و به درخواست خودش طلاهایش را فروختم و لباس خریدیم. شب تا صبح بیرون بودیم اما روز بعد او را به خانه دوستم بردم که آن اتفاق افتاد.

با این اعترافات پرونده به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت. در شروع جلسه متهم اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و سپس «سحر» در جایگاه ایستاد و گفت: «بعد از آن اتفاق من از خانه دوست فرید فرار کردم و به خانه مان رفتم اما نمی‌دانستم چه بلایی سرم آمده است. فرید به من گفت مرا دوست دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند. نمی‌خواستم شکایت کنم تا اینکه فهمیدم او زندگی‌ام را تباه کرده است و پیش پلیس رفتم.»

در ادامه جلسه، قضات دختری که شماره فرید را به سحر داده بود را مورد تحقیق قرار دادند اما او مدعی شد از قصد و نیت پسر جوان خبر نداشته است.

پس از پایان اظهارات متهم وشاکی پرونده، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تجاوز اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش (عکس)
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل
  • اعتراف رسانه های معاند به شکست رژیم صهیونیستی
  • ببینید | اولین تصاویر از سیلاب در شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان