Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حشمت الله فلاحت پیشه در توضیح جزئیاتی از حادثه تروریستی چابهار با توجه به سفرش به این شهرستان، اظهار کرد: هنوز اطلاعات دقیقی حاصل نشده است، اما با توجه به بازدید از مرز دریایی چابهار این احتمال وجود دارد که مواد منفجره به گونه‌ای در لوای یک سری قاچاقها وارد چابهار شده است.

به گزارش ایسنا وی توضیح داد: ما با قایق تا مرز رفتیم، لذا این امکان وجود دارد که مواد منفجره از راه دریا وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم با حداقل توجهاتی همچون ایجاد پاسگاه‌ها در جزایر کوچک و یا مرزهای آبی و یا شمع کوبی و خیلی از کارهای دیگر به راحتی می‌توان جلوی قاچاق کالا و ورود ناامنی چه از طریق افراد ناامن ساز و چه از طریق مواد منفجره به کشور را گرفت.

فلاحت پیشه در مورد دستگیری عوامل حادثه تروریستی چاربهار هم، اضافه کرد: عوامل اصلی هم دستگیر شده‌اند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که جرایم امنیتی و اقتصادی در چابهار به یکدیگر مرتبط هستند، در این باره توضیح داد: متاسفانه در خیلی از مرزهای کشور به دلیل عدم اقدام لازم برای مقابله با قاچاق مرزی نابسامانی وجود دارد که این باعث شده است افراد مشکل امنیتی برای کشور ایجاد کنند. نباید با این موضوع تعارف داشت. درباره جرایم امنیتی و اقتصادی به گونه‌ای عمل شود که اجازه هیچ گونه اقدامات داده نشود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: چابهار مواد منفجره حادثه تروریستی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز گرگان-زابل و گرگان-چابهار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، پرواز در مسیر چابهار-گرگان-چابهار از ۱۶ فروردین، روز‌های پنجشنبه انجام می‌شود.

همچنین پرواز زابل-گرگان-زابل از ۱۹ فروردین روز‌های یکشنبه انجام خواهد شد.

در حال حاضر از فرودگاه گرگان به شهر‌های تهران، مشهد، زاهدان، عسلویه و کیش به صورت روزانه و هفتگی و دو پرواز به اکتائو قزاقستان به صورت ماهانه دائر است.

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • برقراری پرواز گرگان - زابل و گرگان - چابهار
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • برقراری پرواز گرگان-زابل و گرگان-چابهار
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها         
  • چگونگی تحقق شعار سال از دید کارشناسان/ تعاونی‌های تولید فعال شوند
  • چگونگی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد