Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:27:31 GMT

زمان ثبت نام کارت سوخت یک هفته دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۴۹۷

صراط:

زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شد ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی تا روز شنبه یک دی‌ماه تمدید شود، گفت: براساس آخرین آماری که داریم حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سامانه‌ها و به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا وی در پاسخ به این سوال که وزیر نفت پیشتر گفته بود حدود ۱۰ میلیون کارت سوخت احتمالاً باید صادر شود، خاطرنشان کرد: برآورد اولیه ما این بود که ممکن است ۱۰ میلیون کارت سوخت المثنی نیاز داشته باشیم اما وقتی فرآیند ثبت‌نام آغاز شد مشخص شد که اینگونه نیست. هرچند که تمدید این مهلت موجب می‌شود تا کمی نیز به جمعیت متقاضی کارت سوخت المثنی افزوده شود.

وی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد مصرف کنندگان بنزین کارت سوخت خود را حفظ کرده‌اند هرچند که وقتی شما به جایگاه نیز می‌روید با کارت جایگاه سوختگیری می‌کردید.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: هنوز زمان مشخصی برای سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی تعیین نشده است و به محض آنکه این زمان تعیین شد ما نیز از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت ثبت نام بنزین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم