Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون روابط بین‌الملل سنای افغانستان اعلام کرد که نشانه‌ای از وجود و تلاش برای برقراری صلح در این کشور وجود ندارد و در عین حال نارضایتی مردم نیز افزایش یافته است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، «احمد جاوید رئوف» رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل سنای افغانستان اظهار داشت: با وجود اینکه بحث گفت‌وگوهای صلح ادامه دارد اما نشانه‌ وجود تلاش‌های عملی برای تحقق صلح محسوس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوف به «رادیو آزادی» گفت: آمریکا می‌گوید صلح خواستار برقراری صلح در افغانستان است و خلیلزاد برای آن تلاش می‌کند. در ابتدا مردم خوشبین بودند اما نشانه‌ای از این تلاش‌ها دیده نمی‌شود. از سوی دیگر نیز رئیس جمهور می‌گوید که در 5 سال آینده صلح برقرار می‌شود؛ این شرایط سبب نگرانی مردم شده است.

اخیرا نیز «دین‌محمد» معاون شورای عالی صلح افغانستان گفته بود که آمریکا این شورا را در جریان جزئیات گفت‌وگوها با طالبان قرار نمی‌دهد و رسانه‌ها نیز گزارش دادند که اشرف غنی از به حاشیه رانده شدن دولت کابل از روند صلح افغانستان توسط آمریکایی‌ها نگران است.

معاون شورای عالی صلح افغانستان ترکیب تیم مذاکره کننده و کمیته عالی صلح را ناعادلانه خواندنگرانی «غنی» از به حاشیه رانده شدن در روند صلح افغانستان توسط آمریکاشورای صلح افغانستان: روند صلح از اختیار این شورا خارج شده استشورای صلح افغانستان: آمریکا جزئیات مذاکرات با طالبان را منتشر نمی‌کندیپیش از این نیز، «حبیبه سرابی» معاون شورای عالی صلح افغانستان با انتقاد از کمیته صلح ایجاد شده توسط غنی خواستار اعطای سهم عادلانه برای زنان و جوانان افغانستان در قالب این هیئت مذاکره کننده با طالبان شده بود.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ در هر بطری آب معدنی نشانه چیست؟ (فیلم)

            منبع: رکنا ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰ ایده درخشان برای استفاده از بطری‌های پلاستیکی دور ریختنی (فیلم) یک تکنیک ساده برای بُرش زدن بطری‌های شیشه‌ای در منزل (فیلم) نحوه ساخت دستگاه جوجه کشی ساده با استفاده از بطری پلاستیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • کم‌خوابی از عوامل کبد چرب غیرالکلی است
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • رنگ در هر بطری آب معدنی نشانه چیست؟ (فیلم)
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • برخی مسائل باید از موضوع به رسمیت شناسی طالبان تفکیک شود