Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، فاطمه سعیدی در حساب توییتری خود نوشت:

هیئت رئیسه  فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز ارکان خود را شناخت. بدین ترتیب آقایان تابش، نایب رییس اول حسین زاده، نایب رییس دوم، فیضی، منشی و رضا انصاری به عنوان کارپرداز انتخاب شدند. سخنگویی فراکسیون نیز به عهده اینجانب گذاشته شد.

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف فراکسیون امید سخنگوی فراکسیون امید فاطمه سعیدی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات باید از همه مردم گرفته شود چرا که اگر تنها از بخشی از مردم اخذ شود، بیشتر شبیه جریمه خواهد بود.

وی گفت: نباید این تلقی در کشور ایجاد شود که اخذ مالیات برای برخورد با متمکنین صورت می‌گیرد بلکه باید فلسفه مالیات به خوبی تبیین شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به جایگاه مالیات در اداره کشور گفت: معادن و ذخایر کشور برای نسل‌های مختلف و همه افرادی است که در این سرزمین زندگی می‌کنند و نباید برای هزینه‌های جاری و روزمره مورد مصرف قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر تبیین مالیات برای مردم گفت: برخی از مردم متوجه نیستند که درآمدهایشان در این کشور به دست آوردند و برای امنیت و فعالیت‌های تجاری و درآمدی که دارند باید مالیات پرداخت کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق