Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:35:10 GMT

ارتباط میان مسجد و مدرسه به خوبی برقرار نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۶۰۷

ارتباط میان مسجد و مدرسه به خوبی برقرار نمی شود

خرم آباد - ایرنا - قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ارتباط مطلوبی میان مدرسه و مسجد برقرار نمی شود و این از ضعف های موجود در آموزش و پرورش است.

به گزارش ایرنا، محمود مظفر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور جوانان و نوجوان در مساجد کمرنگ است که مهمترین اصل در ایجاد این اتباط آموزش و پرورش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نمازهای جماعت صبح نیز به خوبی برقرار نمی شود و حتی نمازگزاران خوب نیز برای نماز صبح به مسجد نمی روند که در این راستا هم مردم و هم روحانیون تا حدودی قصور دارند.
مظفر ، اقامه نماز در مدارس و ادارات را مهم دانست و گفت: مهمترین موضوع عدم حضور مسئولان ارشد درکنار نمازگزاران است در صورتی که باید حضور مستمری در نماز ادارات داشته باشند.
وی با انتقاد از تداخل برخی جلسات و همایش ها با ساعات نماز افزود: اعتبارات ستاد اقامه نماز بین بخشی و با توجه به تفاهم نامه های مختلف متغیر است.
وی تولید محتوا و اعزام مدرس و مبلغ را از وظایف اصلی ستاد اقامه نماز عنوان کرد و اظهار داشت: برای ترویج نماز بخشنامه و بودجه دیده شده که همه با توجه به بضاعت مالی در این راستا اقدام می کنند.
به گفته مظفر مبالغ اختصاص یافته برای تفاهم نامه ای ترویج نماز به طور معمول 35 تا 40 درصد تخصیص می یابد.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اقامه نماز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • اعلام حمایت نمازگزاران آبادانی و خرمشهری از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است