Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:11:34 GMT

سالانه 200 تن سبزیجات در هیرمند تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۶۷۳

سالانه 200 تن سبزیجات در هیرمند تولید می شود

حبیب رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف افزایش درآمد بیشتر برای کشاورزان، بهره‌ گیری بیشتر از فضای گلخانه در برداشت محصول با کیفیت، افزایش عملکرد و تعداد دفعات برداشت و تداوم تولید در زمان‌های مختلف سطح زیرکشت سبزیجات در فضای گلخانه به یک هکتار افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود آب ترویج کشت های فشرده در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد به طوری که تاکنون 31 واحد گلخانه در هیرمند ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی هیرمند گفت: محصولات تولیدی گلخانه های این شهرستان به سایر شهرهای استان نیز ارسال می شود.
وی بیان کرد: تغییرات آب و هوایی در فصول مختلف و محدودیت گیاهان برای رشد در اثر این تغییرات شاید اصلی‌ترین دلیل برای فراهم کردن محیطی با کمترین ارتباط با محیط آزاد است تا بتوان از محدودیت‌ های اقلیمی و محیطی رها شده و در کل فصول به تولید محصولات کشاورزی دلخواه با افزایش حداقل 10برابری نسبت به فضای باز پرداخت.
به گزارش ایرنا هیرمند به عنوان یکی از شهرستان های پنجگانه منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تغییرات آب و هوایی جهاد کشاورزی خشکسالی سبزیجات سیستان و بلوچستان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، پس از آنکه رژیم صهیونیستی با حملات خود زمین های کشاورزی فلسطینیان را در شمال نوار غزه نابود کرد، یک جوان فلسطینی تلاش می کند با تولید نشاء سبزیجات و توزیع آن بین شهروندان فلسطینی گامی برای جلوگیری از گرسنگی هموطنانش بردارد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین