Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن‏، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته قرآن آموزش و پرورش، شش محفل قرآنی در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این محافل در شهرهای کارون، بستان، آبادان، شاوور، هفتکل، شوشتر و شادگان در دو نوبت صبح و پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاسم گفت: سید جاسم موسوی، سید کریم موسوی و قاسم مقدمی قاریان این محافل قرآنی هستند. محافل انس با قرآن از فردا ساعت 10 صبح به میزبانی شهرستان کارون آغاز خواهد شد و سپس به ترتیب در روزهای 27 و 28 آذرماه ادامه خواهند یافت.

رئیس اداره قرآن‏، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: نواحی چهارگانه اهواز برای برگزاری این محافل قرآنی اعلام آمادگی نکردند اما به صورت خودجوش محافل و جلسات قرآنی را در سطح مدارس برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: المپیاد قرآنی دانش‌آموزان استان خوزستان در هفته جاری آغاز شده است. همچنین فردا در بخشداری الوارگرمسیری جلسه هماهنگی برگزاری مرحله قطبی المپیاد قرآنی به عنوان قطب یک استان خوزستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی محافل انس با قرآن دانش آموزان آموزش و پرورش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم
  • فعالیت ۸۸۰ اتاق بهداشت در مدارس خوزستان