Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@04:34:13 GMT

تداوم یخبندان شبانه در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۷۳۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی از تداوم یخبندان شبانه در استان خبر داد و گفت: شب گذشته یخبندان در شهرهای سربیشه با دمای منهای 6، قاین منهای 4، بیرجند منهای 2، درمیان منهای یک و بشرویه دمای صفر درجه سانتیگراد رخ داد که پیش بینی می شود امشب علاوه بر شهرهای سربیشه، درمیان، بیرجند و قاین در شهر نهبندان هم دما به صفر یا زیر صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم زارعی، با بیان اینکه برای 24 ساعت آینده شرایط جوی آرام و پایدار با آسمانی صاف در اغلب ساعات تا فردا ظهر پیش بینی می شود، افزود: تغییرات دمایی در این مدت ناچیز است اما ممکن است فرداشب با افزایش ابر به صورت موقت حداقل دما به طور میانگین یک تا سه درجه افزایش یابد.

وی گفت: از فردا با نفوذ تدریجی جریانات مرطوب به جو منطقه علاوه بر افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابر هم رخ می دهد.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و طبس با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

تغییرات دمایی مرکز استان هم در این مدت بین منهای 2 و 17 درجه سانتیگراد بود که حداکثر دمای امروز بیرجند با یک درجه افزایش به 18 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیش بینی یخبندان شبانه خراسان جنوبی افزایش ابر کارشناس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سعید اسماعیلی، کارشناس اداره کل هواشناسی قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آسمان قم امروز صاف تا قسمتی ابری است، گفت: صبح امروز حداقل دمای ۱۳ درجه را ثبت کردیم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

وی افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات را انتظار داریم.

اسماعیلی گفت: برای فردا حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۳۱ درجه سانتیگراد را پیش بینی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا