Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@13:56:17 GMT

مردانی با غلبه بر تکواندوکار کره‌جنوبی قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۷۷۳

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه - 21 آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و امروز (یکشنبه – 25 آذرماه) به پایان می‌رسد.

فینال از ساعت 10 صبح (به وقت تهران) امروز (یکشنبه - 25 آذرماه) در حال برگزاری است که سجاد مردانی به عنوان نماینده ایران دقایقی پیش رو به مصاف حریفش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد مردانی در نخستین گام «استفن لامبدین» آمریکایی را شکست داد و در مرحله یک‌چهارم «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی از پیش رو برداشت. نماینده سنگین وزن کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «ژائوکسیانگ سانگ» از چین رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا فینالیست این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.

سجاد در فینال با «کیو دون این» نماینده کره‌جنوبی قهرمان آسیا 2018، دارنده یک طلا و 3 نقره گرندپری، برنز جهانی 2017 و .... مبارزه کرد که با نتیجه 3 بر 2 (راند یک: 2 بر یک/ سجاد - راند دو: 6 بر 2/ کره جنوبی - راند سه: یک بر یک - راند چهار: 2 بر یک/ کره جنوبی - راند پنج: 3 بر 2/سجاد – راند طلایی: 3 بر یک/سجاد ) پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است. 

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تکواندو سجاد مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه

شاگردان لیونل اسکالونی در دیداری دوستانه بر کاستاریکا غلبه کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در دیداری دوستانه در ورزشگاه یونایتد ایرلاینز فیلد واقع در شهر لس‌آنجلس به مصاف کاستاریکا رفت و در نهایت به برتری 3 بر یک دست یافت.

آنخل دی‌ماریا در دقیقه 52، الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه 56 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 77 برای آلبی‌سلسته در این دیدار گلزنی کردند و تنها گل کاستاریکا هم در دقیقه 34 توسط مانفرد اوگالد به ثمر رسید.

شاگردان لیونل اسکالونی پیش از این بازی، روز شنبه در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر بر السالوادور غلبه کرده بودند.

تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

در دیدارهای دوستانه دیگری که بامداد امروز برگزار شد، نتایج به شرح زیر رقم خورد:

مالی 2 - نیجریه صفر

الجزایر 3 - آفریقای جنوبی 3

توگو یک - لیبی یک

نیجر یک - بورکینافاسو یک

مراکش صفر- موریتانی صفر

السالوادور یک - هندوراس یک

پرو 4 - دومینکن یک

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • شرح دعای سحر|گسترش سلطنت الهی بر مراتب وجود
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری