Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:31:42 GMT

محرومیت ۴۹ راننده متخلف از رانندگی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۷۷۴

محرومیت ۴۹ راننده متخلف از رانندگی در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: براساس ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در ۸ ماه  امسال ۴۹ راننده متخلف که نمرات منفی گواهینامه آنها به حدنصاب ۳۰ رسیده بود توسط پلیس شناسایی و گواهینامه رانندگی آنان ضبط و مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند.

سرهنگ کوهزادی با اشاره به ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی افزود: کسب ۳۰ نمره منفی برای بار اول و ۲۵ نمره منفی برای بار دوم و کسب ۲۰ نمره منفی برای بارسوم  در سوابق هر راننده امکان ارائه خدمات صدور،المثنی، و یا تعویض مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رانندگانی که برای اولین بارمقدار نمره منفی موجود درگواهینامه آنان به عدد ۳۰ رسیده است درصورت ابلاغ پلیس راهور موظفندحداکثر یک ماه پس از دریافت ابلاغ ، گواهینامه خود را تسلیم پلیس راهور  کنند.

وی افزود: در صورت عدم تسلیم مدت محرومیت و مجازات هابه میزان دو برابر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4486696

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی جرایم راهنمایی رانندگی حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها