Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیری گفت: چنین درخواست‌هایی شائبه‌های اشرافی‌گری است. طعم پول که مذاق خوش آمد، چنین اتفاقاتی نیز رخ خواهد داد و باید این اتفاقات را با گفتمان انقلاب اسلامی سنجید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین جدیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص نامه منتشر شده سازمان اوقاف استان مبنی بر درخواست دریافت پاداش میلیاردی به ازای پرونده‌های به نتیجه رسیده، اظهار داشت: طبیعتا پاداش در روال اداری، امری مرسوم است اما چنین مبلغی آن هم توسط درخواست شخص رئیس اوقاف استان غیر قابل قبول پذیرش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاید برای احیای پرونده هزار میلیاردی توسط وکلای آن پرونده، مقداری پاداش برای افراد در نظر گرفته شود اما اینکه یک مدیرکل و مسئولین آن اداره بخواهند در قبال کاری که وظیفه‌شان است و برای آن حقوق دریافت می‌کنند درخواست پاداش میلیاردی کنند، اشتباه است.

 مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به وظایف سازمانی یک مدیر اداری تاکید داشت: یک مسئول آن‌هم در سطح مدیرکلی اوقاف، یکی از وظایف اصلی‌اش پاسداری از حریم وظایف سازمانی آن مجموعه است و این معنا ندارد که بخواهیم چنین پاداشی را از مجموعه اداری درخواست کنیم.

وی افزود: چنین درخواست‌هایی شائبه‌های اشرافی‌گری است؛ طعم پول که مذاق خوش آمد، چنین اتفاقاتی نیز رخ خواهد داد، باید چنین اتفاقات را با معیارهای انقلاب سنجید و توجه کرد که گفتمان انقلابی در خصوص چنین اقداماتی چه حرفی برای گفتن دارد.

جدیری در پایان بیان  داشت: آیا گفتمان انقلابی، درخواست پاداش میلیاردی برای کار معین و موظف را قبول دارد یا خیر؟ طبیعتا روحیه انقلابی با چنین اقداماتی سازگار نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت آلوده شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۹ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۱۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6078430

دیگر خبرها

  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران/ هوای پایتخت قابل قبول شد
  • کیفیت خوب هوای تهران در فروردین
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای تهران آلوده شد
  • شاخص هوای تهران ۱۲۲/ پایتخت آلوده شد
  • هوای پایتخت آلوده شد
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است