Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@09:55:45 GMT

طرح جامع منظر راه هاي کشور رونمايي شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۷۹۱

طرح جامع منظر راه هاي کشور رونمايي شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- طرح جامع منظر راههاي کشور در سومين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل کشور و با حضور محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي در پنج جلد رونمايي شد.

به گزارش روز يکشنبه خبرنگار اقتصادي ايرنا، در اين طرح که با همکاري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل شرکت بازآفريني شهري و دانشگاه شهيد بهشتي تهران آماده شده، پوشش گياهي منظر راه و زيباسازي راههاي کشور و ضوابط اجرايي آن مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين با حضور وزير راه و شهرسازي سامانه يادگيري همراه مسافر نيز رونمايي شد.
رونمايي از لوکوموتيو مانوري حامل موتور ملي ديزلي ايران که با استفاده از توانمندي هاي داخلي طراحي و ساخته شده است، از ديگر حاشيه هاي نمايشگاه حمل و نقل بود؛ معاون ناوگان شرکت راه‌آهن درباره اين طرح گفت: اين موتور توسط شرکت ديزل سنگين ايران دسا آماده شده است.
مجتبي تعقدي افزود: قرارداد ساخت اين موتور در سال 1388 منعقد شد و نخستين موتور اين لوکوموتيو به صورت آزمايشي روي لوکوموتيو مانوري نصب شد.
وي اظهار داشت: قيمت اين موتور در خارج از کشور 300 تا 400 هزار يورو است اما طبق قراردادي که منعقد شده براي خريد هر دستگاه آن بيش از 200 ميليون تومان هزينه خواهد شد.
همزمان با حضور وزير راه و شهرسازي، سامانه هوشمند حمل نت بار نيز در سومين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل کشور رونمايي شد.
مديرعامل شرکت نت بار در گزارش خود اظهار داشت: اين سامانه براي تسهيل حمل و نقل بار در صنعت حمل و نقل کشور طراحي شده است و صاحبان بار و کارخانجات مي توانند با مراجعه به اين سامانه هوشمند باري که بايد به مقصد بفرستند ثبت کنند.
«محمد ميرزايي منش» اظهار داشت: صاحبان کالا و کارخانه ها در اين سامانه مشخصات بار و نحوه حمل آن را در اختيار رانندگان قرار مي دهند تا راننده با مراجعه به محل دپو کالا آن را براي حمل آماده کند.
وي با بيان اينکه تاکنون چهار هزار و 500 راننده با کارت هوشمند، عضو اين سامانه شده اند، اظهار داشت: سامانه هوشمند نت بار نصب هيچ هزينه اي را براي حمل بار به صاحبان کالا تحميل نمي‌کند و شرکت هاي حمل کننده طبق برنامه بايد کميسيون قانوني خود را از رانندگان دريافت کنند.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي سيستم فني سامانه هوشمند نت بار، اظهار داشت: اين سامانه با قابليت هاي خاصي در 12 فاز طراحي شده و اکنون تنها يک فاز آن اجرا شده است.
مديرعامل شرکت نت بار اظهار داشت: در زمان حمل بار، راننده کد خاصي را از اين سامانه دريافت مي‌کند و با ارائه اين کد در مقصد، کالاي خود را به صاحبان آن تحويل مي دهد.
به گزارش ايرنا، سومين نمايشگاه بين المللي حمل‌ و نقل و صنايع وابسته (Iran Trans Expo 2018) با حضور بيش از 200 شرکت داخلي و خارجي در شبستان اصلي مصلاي امام خميني (ره) آغاز به کار کرد و به مدت سه روز در اين مکان برپاست.
هدف از برگزاري اين نمايشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شده، ارايه آخرين دستاوردها و توانمندي هاي علمي و اجرايي شرکت هاي مرتبط با اين صنعت، آشنايي بيشتر کارشناسان و مديران کشور با فناوري‌ هاي روز صنعت حمل‌ و‌ نقل، راهسازي و راهداري با حضور شرکت‌ها و موسسات بين‌المللي و همچنين هيئتهاي بازرگاني و تجاري بين‌المللي است.
اين نمايشگاه شامل بخش‌هاي متنوعي از صنايع و حوزه‌هاي مرتبط با حمل‌ و نقل زميني (راه‌ آهن و جاده‌اي)، دريايي، هوايي و عمليات حمل‌ و‌ نقل، راهسازي، راهداري و صنايع وابسته است.
بيش از 200 شرکت فعال و معتبر در حوزه‌ هاي حمل‌ و‌ نقل، خودروهاي سبک و سنگين، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، راهسازي، قير و آسفالت، مجلات، پيمانکاران، مهندسين مشاور، تجهيزات ايمني راه‌ها، نشريات و استارتاپ‌هاي حوزه حمل‌ و‌ نقل در سومين نمايشگاه بين‌ المللي حمل‌ و نقل و صنايع وابسته مشارکت دارند.
برگزاري سومين استارتاپ ويکند شبکه هاي ارتباطي و حمل و نقل با حضور دانشگاه‌ها و شرکت‌هاي دانش بنيان از جمله بخش هاي جانبي اين نمايشگاه است.­
سومين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل و صنايع وابسته تا 27 آذر از ساعت 10­­تا 18 در شبستان اصلي مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران آماده بازديد کارشناسان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل است.
اقتصام**1108**9132*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، شش محصول شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی خیرالدین مشاور وزیر علوم رونمایی شد.

این شش محصول فناورانه شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابرجاذب پالاسیل (گرید روغن)، هواساز دومرحله ای، گالینگور سنتی و مینی بوس بین شهری هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از محصولات فناورانه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با پژوهشگران و فناوران استان سمنان گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6081972

دیگر خبرها

  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا