Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از دستفروشان خیابان فردوسی اظهار داشت: سال هاست یکی از مطالبه به حق شهروندان ساماندهی دستفروشان در هسته مرکزی است و بارها مدیران شهرداری بخاطر عدم اجرای طرح ساماندهی مورد انتقاد قرار گرفته اند.
وی افزود: پس از یکسال کار دقیق و کارشناسی شده طرح ساماندهی دستفروشان تدوین شده و برای اجرا نیز مجوزهای لازم اخذ شده و بزودی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار سنندج با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده قرار است اول دی فاز نخست طرح ساماندهی دستفروشان اجرا شود، تاکید کرد: برخی از دستفروشان به مکان های انتخاب شده برای برپایی روز بازار و زمان های تعیین شده اعتراض دارند.
وی یادآور شد: مدیران شهرداری آمادگی لازم برای برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان دستفروشان را دارند و امیدواریم بتوانیم برای اجرای بهتر این روز بازار به تعامل لازم برسیم.
صیدی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی دستفروشان با مشارکت و تعامل شهروندان و دستفروشان امکان پذیر است، ابراز امیدواری کرد همکاری های لازم باعث نتیجه گیری مثبت از اجرای طرح شود.
برخی دستفروشان مستقر در خیابان فردوسی واقع در هسته مرکزی شهر سنندج روز یکشنبه در اعتراض به انتخاب مکانی برای انتقال آنها جهت برپایی روز بازار و شب بازار به شهرداری سنندج مراجعه و خواستار بررسی خواسته هایشان از سوی مدیران شهری شدند.
سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان کردستان روابط عمومی شهرداری شهرداری کارشناسی دستفروشان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حسین اخگر پور روز جمعه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این مسیر و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسوول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

پیک موتوری برقی در محدوده بازار تهران آغاز به کار می‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه برقی و پاک، پیک موتوری برقی جایگزین موتور‌ها با سوخت فسیلی در محدوده بازار تهران می‌شود.

زینب عبادی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنون است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه باید در راستای تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شده است.



عبادی افزود: با توجه به جمعیت شناور روزانه بازار بیش از ۲ میلیون نفر و جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ سلامتی شهروندان، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوده بازار در نظر گرفته شده که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در کیوسک‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها