Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای عروج شهادت گونه فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نزسا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز یکشنبه ۲۵ آذر، سردار سرتیپ پاسدار «قدرت الله منصوری» فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه با تسلیت عروج شهادت گونه فرمانده ولایی و انقلابی قرارگاه ثامن الائمه(ع) و قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاشهای خالصانه این جانباز و پاسدار مدافع حریم ولایت در برقراری امنیت و خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرده است: مراسم وداع با پیکر سردار منصوری ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه، درمشهد مقدس، مسجد امام علی(ع) واقع در بلوار فرامرز عباسی ۲۱ و مراسم تشییع از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا دوشنبه 26 آذر از مقابل مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

مرحوم سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران 8 ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت‌های خطیری را در فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار منصوری عروج شهادت گونه نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم

نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت