Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پیمان سنندجی در مورد کمبود قطعات در اتوبوسرانی تهران بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر در شرکت واحد مشکل جدی تامین قطعات خودرو را داریم و همچنین افزایش قیمت قطعات را نیز شاهد هستیم‌؛ اما در واقع این موضوع حل شدنی است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی شهر تهران جلساتی را با برخی از شرکت‌های خودرو‌ساز داخلی برای حل مشکل تامین قطعات برگزار کرده است، بیان داشت: شرکت واحد از چند ماه قبل از آغاز تحریم‌ها با شرکت‌های سازنده اتوبوس‌های داخلی وارد مذاکره شده است و تقریبا تا الان با آن‌ها برای تامین قطعات به توافق رسیده‌ایم و قول داده‌اند که مشکل تامین قطعه را نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنندجی خاطرنشان کرد: درست است که برخی از شرکت‌های خودرو ساز داخلی در زمینه تامین قطعات به شرکت واحد بد قولی کرده‌اند؛ اما شرکت‌های طرف قرارداد با اتوبوسرانی شهر تهران موظف هستند که تا 10 سال خدمات پس از فروش ارائه کنند و همچنین وظیفه دارند جهت کاهش آلودگی هوای تهران به حمل و نقل درون شهری نیز کمک کنند و مشکل تامین قطعات اتوبوس‌های شهر تهران حل خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد خدمات این شرکت به ایثارگران، خانواده شهدا گفت: ما خود را مدیون خانواده شهدا وایثارگران می‌دانیم؛ شرکت واحد نیز همیشه به آنها نگاه ویژه‌ای داشته است،‌ ارائه خدماتی مانند تخفیف ویژه بلیت ها و تامین وسیله رفت و برگشت ‌برای زیارت اهل قبور از برنامه‌های شرکت واحد برای خانواده‌های رزمندگان و شهدا است،‌ همچنین مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا در دستورکار ما است که به زودی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سنندجي اتوبوسراني قطعات تهران خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در زمینه تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه است، گفت: قبلاً در استان هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وجود داشت اما در سه سال گذشته این تعداد تقریبا به ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان که با حضور وزیر راه برگزار شد، با بیان اینکه حمل و نقل عمومی ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: میزان تلفات درون و برون شهری سالانه‌ی هزار نفری در شأن استان نیست، ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد. در آزادراه پیامبر اعظم در سال گذشته ۹۷ فوتی اتفاق افتاده است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با افت رام قطارهای استان نیز رو به رو هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود و از وزیر محترم خواهشمندیم نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستورات لازم را صادر کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه دستور جهادی از طرف وزیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر در دستور کار قرار گرفت و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز بازدید شد و دستورات لازم صادر شد و قرار است یک باند آن تا تیرماه آزاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود