Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: باید جشن چهل سالگی انقلاب را هر چه با شکوه ‌تر برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تهران با محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر و تنظیم برنامه‌های افتتاحیه این دهه گفت: رسیدن به چهلمین سال انقلاب اسلامی کمترین دستاوردی است که انقلاب به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تنها کشور حامی ایران سوریه بود امروز با مقاومت مردم و استقرار جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های ما به تمامی دنیا ثابت شده و این موفقیت ملی به الگویی بی بدیل در تمامی دنیا تبدیل شده و تمامی کشورهای جهان حامی ما شده‌اند و فقط اسرائیل و آمریکاست که بر علیه کشور ما تبلیغ می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای وسیعی که در طول ۴۰ سال دوران انقلاب و با حضور پررنگ مردم در تمامی عرصه‌های پزشکی، علمی، عمرانی، اقتصادی و ... به دست آمده است، گفت: باید چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شود. همانطور که اربعین حسینی در آموزه‌های دینی ما مقدس است، چهل سالگی انقلاب نیز نشان از پختگی و مقاومت در مقابل استکبار دارد. انقلابی که اکنون روح توسعه و باردهی است.

وی ادامه داد: موضوع چهلمین سالگرد انقلاب از نظر دشمنان انقلاب به حدی اهمیت دارد که تبلیغات رسانه‌ای بر علیه انقلاب را تشدید کرده‌اند. غافل از اینکه ملت ایران با شکوه‌تر از قبل چهل سالگی انقلاب را جشن خواهند گرفت.

فرماندار تهران به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و افزود: ظرفیت دستگاه‌ها، مساجد، مدارس و ... فرصت مغتنمی برای انعکاس این دستاوردهای بزرگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌السلام والمسلمین سیدحسن ربانی در همایش ملی پژوهشگران و مروجان ارشد وزارتخانه گفت: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مغز روشنگر و قلب تپنده بخش کشاورزی است و پژوهشگران این حوزه در جهت‌دهی، آموزش و ترویج کشاورزان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
وی با بیان این که ایران­ آباد به­ انگیزه­ پژوشگران کشور نیازمند است گفت: پژوشگران به­ کار خود را باور داشته باشند و به آن افتخار کنند.
ربانی، کشاورزان را فرزندان ایران و پژوهشگران را معلم کشاورزان دانست و­ افزود: یکی از شروط موفقیت در جهت‌دهی، آموزش­و ترویج کشاورزان این است که پژوهشگران آنان را دوست داشته باشند.
وی رشد علمی و مطالعه را از ویژگی‌های پژوهشگری عنوان و گفت: دانش پژوهشگران باید به‌روز باشد، زیرا دیگران از این قشر یادگیری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه