Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@05:44:22 GMT

قاضی دادگاه ترامپ را ذوق‌ زده کرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۸۸۶

قاضی دادگاه ترامپ را ذوق‌ زده کرد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) از حکم یک قاضی فدرال درباره لغو قانون اوباماکر استقبال و آن را یک حکم مهم برای کشور توصیف کرد.

دونالد ترامپ از حکم قاضی فدرال تگزاس درباره لغو قانون بهداشتی اوباما موسوم به اوباماکر استقبال کرد.
«رید او کانر» قاضی فدرال دادگاه تگزاس روز جمعه طی حکمی قانون مراقبت‌های بهداشتی اوباما موسوم به اوباماکر را مغایر با قانون اساسی آمریکا توصیف کرد و گفت این قانون باید لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاضی در حالی خواستار لغو این قانون شد که میلیون‌ها آمریکایی نگران محروم شدن از پوشش بیمه درمانی اوباماکر هستند.

دونالد ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در بازدید از قبرستان ملی آرلینتگون اعلام کرد: این یک حکم فوق العاده برای کشور ماست. ما می توانیم یک قانون بهداشتی فوق العاده داشته باشیم. اگر دیوان عالی آمریکا موافقت کند، ما با دموکرات‌ها در این خصوص مذاکره می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا جزئیات بیشتری درباره اینکه قصد دارد با دموکرات‌ها دقیقا درباره چه مسئله ای صحبت کند، ارائه نکرد. دموکرات‌ها قرار است اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان آمریکا را در اختیار بگیرند؛ اما مجلس سنا همچنان در دست جمهوری خواهان خواهد بود.

دونالد ترامپ در حساب توییتر خود هم از این حکم استقبال کرد و نوشت: این یک پیروزی بسیار بزرگ است که بوسیله یک قاضی بسیار محترم در تگزاس حاصل شد. همانطور که من پیش بینی کرده بودم، اوباماکِر به عنوان یک فاجعه غیرقانونی منحل شد! حالا کنگره باید یک قانون قدرتمند تصویب کند که مراقبت‌های بهداشتی خوبی را تامین کند. میچ و نانسی (میچ مک‌کانل و نانسی پلوسی- رهبران جمهوری‌خواه و دموکرات مجلس آمریکا) این کار را انجام دهید!

جمهوری خواهان دولت ترامپ تاکنون بارها به مخالفت با اوباماکر پرداخته و آن را یک برنامه بهداشتی پرهزینه و غیرضروری توصیف کرده‌اند. دونالد ترامپ حتی در سال 2016 هم یک کمپین علیه این قانون بهداشتی تشکیل داد. دولت ترامپ بارها تلاش کرد که این قانون را لغو کند، اما موفق نشد.   / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ