Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت سردار منصوری را تسلیت گفت. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی درگذشت سردار قدرت الله منصوری؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت شهادت‌گونه رزمنده دلاور و سردار غیور سپاه اسلام، سردار سرتیپ قدرت الله منصوری موجب تالم خاطر مومنین و مجاهدین انقلابی گردید.ایشان از زمره مجاهدانی بودند که سال‌های عمر خویش را به‌مجاهدت خالصانه و مبارزه جانانه در دفاع مقدس اسلامی سپری کردند.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) سپاه پاسداران به لقاء‌الله پیوستنهمین سالگرد درگذشت وزیر فقید کشور در ساری برگزار شد«دانایی‌فر» پیشکسوت فوتبال ایران در شیراز درگذشت

فقدان این سردار رشید اسلام و سرباز ولایت را به‌خانواده محترم و همرزمانش تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را در عتبه مقدسه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(علیه الاف التحیه و الثنا) از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید احمد علم الهدی     

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اِنّـا لِـلّـه وَ اِنّـا اِلَـیـهِ راجِـعُـونَ
درگذشت والده مکرمه شهیدان والامقام جلال و جلیل آزادی «حاجیه خانم فوزیه بکری» موجب تأسف و تأثر خاطر فراوان شد.
به یقین این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت، فرزندانی رشید و مجاهد، تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام اسلامی کرد؛ الگویی ماندگار از ایثار، مقاومت و فداکاری برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مادر مؤمنه فقیده، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا 
استاندار ایلام 
چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد