Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقاشی و طراحی هنر ارزشمندی است که علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر دنیا برای خود دارد و علاوه بر نقاشان و طراحان حرفه‌ای که عاشقانه کار خود را دوست دارند، تماشای نتیجه زحمت این افراد برای سایر مردم با جایگاه‌ها و مشاغل مختلف لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای تابلوهایی از طرح‌هایی چون محیط زیست و طبیعت، حیوانات و موجودات زنده و همچنین سایر مناظر زیبای طبیعی همواره جزو طرح‌های نقاشی و طراحی پرطرفدار بوده‌اند و هر یک از هنرمندان عرصه نقاشی با سبک و سیاقی محبوب‌تر هنر خود را در این راه به نمایش می‌گذارد.

به تازگی یکی از هنرمندان جوان عرصه طراحی و نقاشی اهل کشور روسیه به نام (Nikita Golubev) با ظرافت و خلاقیتی بی‌نظیر روی گردوخاک کامیون‌ها و ماشین‌های بزرگ، نقش و نگارهای زیبا و پرطرفداری را طراحی می‌کند.

در ادامه این خبر تصاویری از هنر نیکیتا نقاش و طراح خوش‌ذوق روسی را مشاهده می‌کنید که البته تنها گوشه‌ای از هنرنمایی این هنرمند خلاق است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان در ماه‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پس از نایب قهرمانی در مسترالمپیا، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس و آمریکا شده است.

او که قبلا قهرمانی در مسترالمپیا را هم تجربه کرده بود، تصویری از نقاشی چهره‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

کد خبر 845079 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • نماهای دیدنی از طراحی جالب ساختمان مجلس
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی