Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله مهر: از روز گذشته، انتشار خبر انتصاب یک جوان سی‌وچندساله به سمت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین‌شناسی واکنش‌های متعددی در فضای مجازی داشته است.

ارزش خبری این انتصاب نه فقط انتصاب یک مدیر دهه شصتی که انتصاب فردی است که به ادعای برخی از کاربران توییتر، داماد یک مقام عالیرتبه دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز مهدی‌زاده فرساد که جانشین راضیه لک در راس سازمان زمین شناسی شده است، متولد سال ۱۳۶۴ است و مدتی را هم به عنوان «دبیر ستاد فناوری‌های حوزه انرژی در معاونت علمی ریاست جمهوری» مشغول به کار بوده است.

مهدی‌زاده همان کسی است که اواخر مرداد ماه امسال خبر برگزاری مراسم عروسی‌اش؛ آن هم بدون تشریفات معمول و صرفا به صرف شربت و شیرینی، از سوی برخی رسانه‌های حامی دولت نیز منتشر شده بود. داماد جدید رئیس‌جمهور از اواسط سال ۹۵ در کسوت قائم‌مقامی معاونت برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت و ریاست برنامه‌ریزی مالی و تامین منابع این پژوهشگاه فعالیت می‌کرده است.

از روز گذشته و پس از انتشار خبر این انتصاب در فضای مجازی، شایعاتی درباره مخالفت رئیس‌جمهور با این انتصاب و توبیخ وزیر از سوی برخی خبرنگاران در فضای مجازی منتشر شد. با این حال سایت خبری دولت (پاد) در خبری رسمی این انتصاب را اعلام عمومی کرد. او البته پس از انتصاب بلافاصله در جلسه مدیران استانی وزارت صمت نیز شرکت کرده است.

 

اما از صبح امروز، نامه‌ای به نقل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان مواد معدنی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد قدیمی‌های این صنعت از انتصاب یک جوان سی‌وچندساله به عنوان رئیس سازمان زمین‌شناسی چندان هم استقبال نکرده‌اند. نیما محسنی یکی از فعالان توییتری در این باره نوشته که «این نامه در انتقاد از وزیرصمت در انتصاب داماد روحانی رییس‌جمهور بدون احراز صلاحیت، یکی از خلاقانه‌ترین حرکت‌های سال‌های اخیر در نقد عملکرد مسئولین محسوب می‌شه.»

در این نامه که خطاب به مقام عالی وزارت صمت ارسال شده، ضمن تشکر از عمق درایت و تدبیر وزیر، به پیوست کروکی وقوع سازمان زمین‌شناسی کشور نیز ارسال شده است!

منبع: فردا

کلیدواژه: کروکی سازمان زمین شناسی داماد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)