Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا همچنان به تلاشش برای خرید دو ستاره آژاکس ادامه می‌دهد.

طرفداری - بارسلونا در روزهای اخیر با شدت بیشتری پروسه متقاعد کردن ماتیاس ده لیخت و فرنکی دی یونگ را دنبال می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، تلاش‌ها رو به افزایش است. نمایندگان بارسلونا در هفته گذشته بار دیگر با نزدیک‌ترین اطرافیان ده لیخت و دی یونگ تماس هایی را برقرار کردند تا دوباره به آنها اطمینان بدهند که علی رغم همه پیشنهادهای میلیونی که از سوی منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ دریافت کرده‌اند، بهترین گزینه برای آینده فوتبالی‌شان بازی در نیوکمپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا هر دو بازیکن را می‌خواهد و این هفته هم تماس‌های دیگری با نزدیکان آنها برقرار کرده است.

هیچ یک از این دو ستاره هنوز تصمیمی برای آینده‌شان نگرفته‌اند اما بارسا را در اولویت قرار داده‌اند چون معتقدند سبک بازی بارسا بهترین تناسب را با فوتبال آنها دارد. از طرفی در بارسلونا حرف‌های اخیر پدر دی یونگ نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. جایی که او بارسلونا را بهترین مقصد ممکن برای پسرش دانست. بارسا باور دارد چنین مصاحبه‌ای به آنها کمک می‌کند نه فقط از این بابت که به طور واضح بیان می‌کند بارسا اولویت دی یونگ است بلکه از علاقه دیگر تیم‌ها که بعضا پیشرفت بهتری در مذاکره با آژاکس داشتند، می‌کاهد.

نکته دیگر، احتمال ملاقات سران بارسلونا با مدیران نقل و انتقالاتی آژاکس در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. مراسمی که فردا در نیون سوئيس برگزار می‌شود و بارسلونا و آژاکس نمایندگان‌شان را خواهند داشت. دو تیمی که شاید حتی به یکدیگر برخورد کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!