Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:04:56 GMT

بازیکنان معروف در لیست خرید علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۲۷۸

بازیکنان معروف در لیست خرید علی کریمی

کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم چند بازیکن نام آشنا را مدنظر قرار دارد.

به گزارش مشرق، سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز و حضور در رده پانزدهم جدول به کار خود در نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد.

سپیدرود با وجود اتمام نیم فصل تمرینات آماده سازی برای حضور در نیم فصل دوم را به طور منظم زیر نظر علی کریمی سرمربی این تیم پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان شهر باران در حال حاضر برنامه خاصی برای برگزاری اردوی نیم فصل ندارند و شاید در فاصله دو هفته مانده به آغاز نیم فصل دوم، اردویی در تهران برگزار کردند.

یکی از برنامه‌هایی که کادرفنی در راستای کسب آمادگی در نیم فصل مدنظر قرار داده انجام بازی دوستانه در پایان هر هفته از تمرینات است.

بیشتر بخوانید:

چند صدرنشین نیم فصل در پایان قهرمان شده اند؟

* رفتنی‌ها مشخص شدند؟!

سپیدرود در نیم فصل لیست خروجی اعلام نکرده است اما با این وجود امین جوادی مقدم، میلاد قربانزاده و یعقوب کریمی سه بازیکنی هستند که در روزهای اخیر در تمرینات این تیم حضور نداشتند. 

با توجه به اینکه پس از بازی مقابل استقلال اعلام شد با بازیکنان مورد نظر ‌کریمی برای حضور در ادامه تمرینات تماس گرفته می‌شود، به نظر می‌رسد غیبت این سه بازیکن در تمرینات به معنای حضور آنها در لیست خروجی است.

البته جدایی این سه نفر قطعی نیست و اگر سپیدرود در ‌نقل و انتقالات نیم فصل نتواند مهره‌های مناسبی را برای تقویت تیم و جایگزینی آن‌ها پیدا کند، به احتمال زیاد همکاری طرفین ادامه ‌خواهد داشت.

* مهره‌های نام آشنا در لیست سپیدرود

سپیدرود هم مثل تمامی‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر به دنبال تقویت خود برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم است تا با جذب بازیکنان جدید در کسب امتیاز بهتر عمل کند.

در لیست مدنظر باشگاه سپیدرود اسامی بازیکنان سرشناسی وجود دارد که به نظر می‌رسد جذب این مهره‌ها کار آسانی نخواهد بود.  جابر انصاری، اکبر ایمانی، میثم تیموری و میلاد فخرالدینی بازیکنانی هستند که از آنها به عنوان نفرات مدنظر این تیم در نیم فصل دوم نام برده می‌شود. هیچ چیزی در این مورد قطعی نیست و باید دید  مذاکرات باشگاه سپیدرود برای جذب این نفرات به چه شکلی پیش می‌رود و چه نتیجه‌ای در نهایت حاصل می‌شود.

* پیشنهاد بالای انصاری مانع بزرگ در راه این انتقال

طبق اخبار واصله شنیده می‌شود سپیدرود با انصاری مذاکراتی داشته اما  این بازیکن درخواست بالایی برای نیم فصل حضور در این تیم ارائه داده است. انصاری درخواست دریافت مبلغی حدود 700 میلیون تومان را داشته که این مسئله به مانعی بزرگ در راه انجام این انتقال تبدیل شده است.

* مخالفت ذوب آهن با انتقال فخرالدینی

بحث انتقال فخرالدینی هم چندان عملی به نظر نمی‌رسد چرا که باشگاه ذوب آهن به دلیل نیازش در نیم فصل دوم با این درخواست مخالفت کرده و بعید است رضایت نامه این بازیکن برای سپیدرود صادر شود.

* ایمانی و تیموری با مشتریان متمول

اکبری ایمانی و میثم تیموری دو بازیکن دیگر مدنظر سپیدرود مدنظر نظر دو باشگاه متمول لیگ برتر قرار دارند.

ایمانی که قبل از شروع فصل هم بحث حضورش در تراکتورسازی مطرح بود دوباره مدنظر این تیم قرار گرفته و گفته می‌شود قرمزپوشان تمایل به جذب این بازیکن دارند. از سوی دیگر قیمت این بازیکن بسیار بالا است و همه این موارد کار سپیدرود را در جذب این بازیکن بسیار سخت کرده است.

همچنین ‌تیموری دیگر بازیکن مدنظر سپیدرود هم راه ساده‌ای برای انتقال به این تیم پیش رو ندارد. گفته می‌شود باشگاه سپاهان تمایل به جذب این مدافع استقلال دارد.

سپیدرود یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند به همین خاطر برای فرار از سقوط و رسیدن به جاده آرامش نیاز به تقویت دارد اما در این راه مشکلاتی وجود دارد که به نظر می‌رسد قبل از رقابت سخت برای بقا در لیگ برتر آنها باید رقابت سختی در جذب مهره‌های مدنظر خود را پشت سر بگذارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه جابر انصاری سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی

به گزارش قدس آنلاین، هرچند هنوز مدیران تراکتورسازی تبریز موفق به کسب مجوز قطعی حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشدند، اما به صورت چراغ خاموش تمامی سیاست‌گذاری‌های این تیم با پلن مورد نظر یحیی در حال انجام است تا به محض معرفی رسمی او فضا برای فعالیتش در این تیم مهیا باشد. یحیی  با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی می رسد. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است، اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می‌شود گل‌محمدی در حال حاضر تمامی اتفاقات ریز و درشت این باشگاه را زیر نظر دارد و با انتقال ایده‌های خود به حمیدمطهری به این سبک و سیاق تراکتورسازی را در هفته های پایانی همراهی می‌کند.اتفاقاً حمید مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفته بود: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تراکتور در بازی های پیش رو است. قطعاً در ادامه راه تغییراتی خواهیم داشت که به موقع متوجه آن‌ها خواهید شد.

اما یک سؤال مهم و حیاتی برای هواداران پرشمار تراکتورسازی در مقطع فعلی این است که آیا یحیی در صورت حضور در سمت سرمربیگری تراکتور با این بازیکنان ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره ترکیب فنی بازیکنان نماینده تبریز دستخوش تغییر و تحولات اساسی قرار خواهد گرفت.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

گویا یحیی گل محمدی اعتقادی با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس که روزی از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد، ندارد، به همین دلیل به احتمال فراوان اگر یحیی هدایت تراکتور را در دست گیرد، باید منتظر خداحافظی قریب الوقوع شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد نادری باشیم،همچنین گفته می‌شود گل‌محمدی اعتقادی به ادامه فعالیت گوستاوو هم ندارد که این ماجرا مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

حالا باید دید انتشار این خبر با مقاومت هواداران همراه خواهد شد یا اینکه آن‌ها نیز از تصمیم گل‌محمدی استقبال خواهند کرد تا زمینه تغییر و تحولات گسترده در این باشگاه در آستانه بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر استقلال کلید بخورد.

نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه برخی مدعی شدند ممکن است پس از این تصمیم بازیکنان تراکتور به دو دسته تقسیم شوند که این مسئله می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای تراکتور به همراه داشته باشد، به ویژه اینکه این بازیکنان در میان برخی هواداران دارای وجهه خوبی هستند و این ماجرا می تواند یک جنجال بزرگ را به دنبال داشته باشد.

روی نیمکت هم البته یحیی دنبال حضور کریم باقری است. در این خصوص تلاش‌هایی انجام شده اما اگر به نتیجه نرسد یحیی قصد دارد با همان کادری که در شهرخودرو همکاری می کرد در تبریز هم حضور داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر سونامی در داخل زمین باید شاهد تغییرات گسترده روی نیمکت نماینده تبریز هم باشیم.

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد