Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بیست و پنجم آذرماه ۹۷، با کاهش ۲۷۷۸ واحدی معادل ۱.۶۹ درصد به رقم ۱۶۱ هزار و ۷۰۷ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز شاهد افت ۸۶۵ واحدی معادل ۰.۵۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته جاری، در ادامه ریزش نماد‌ها در روز قبل، بازهم شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۸۰۷ واحدی معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۹ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۱۸ واحدی معادل ۱.۱۵ درصد، عدد ۲۷ هزار و ۳۳۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۲۲۴ واحدی معادل ۱.۱۵ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۲۵۰ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۳۰۳۶ واحد کاهش معادل ۱.۷۲ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۳ هزار و ۴۵۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۲۳۵ واحد کاهش معادل ۱.۸۴ درصد به رقم ۱۱۸ هزار و ۹۶۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۴۶۲۲ واحد کاهش معادل ۱.۴۱ درصد همراه بود و عدد ۳۲۲ هزار و ۹۶۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۰۰ داشت و در سطح ۱۶۴ هزار و ۴۷۴ واحد قرار گرفت.

 

 

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۲۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: بورس صعودی شد / رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۵۴ هزار و ۵۱۲ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1227987 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس