Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی از امروز استارت نقل و انتقالات را زد که الحاجی گرو و نیومایر 2 بازیکن خارجی آبی پوش قرارداد خود را فسخ کردند تا جا برای نفرات جدید باز شود.

جدایی نیومایر و الحاجی گرو باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان جدید خارجی دغدغه ای نداشته باشند و در حال حاضر مسئولان به راحتی می توانند نام جپاروف و مهاجم خارجی مد نظر خود را به لیست تیم اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابرهیم توره نیز از دیگر گزینه هاست که در صورت توافق با استقلال می تواند جایگزین گرو شود.

از طرفی با جدایی برخی بازیکنان ناکار آمد دیگر تیم و البته مشخص شدن پرونده بویان که همچنان نامش در لیست آبی ها قرار دارد جا برای داریوش شجاعیان و آقاخان هم باز می شود تا به این ترتیب استقلال بتواند نقل و انتقالات قابل قبولی را در نیم فصل داشته باشد. محسن کریمی دیگر بازیکنی است که در نیم فصل نامش به لیست زیر 25 سال اضافه می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

گفتنی است استقلالی ها تا قبل از فسخ قرارداد نیومایر و گرو هیچ جای خالی برای جذب بازیکنان جدید نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا دست آنها در نقل و انتقالات به طور کامل بسته باشد اما جدایی خارجی ها کار را برای آبی پوشان در نقل و انتقالات راحت می کند.

با این شرایط به نظر می رسد استقلال در لیست بزرگسالان حداقل 4 بازیکن می تواند برای نیم فصل جذب کند و  البته سهمیه زیر 23 سال این تیم  نیز هنوز جا برای جذب بازیکن دارد.

بیشتر بخوانید:

نیومایر از استقلال جدا شد

گرو با استقلال فسخ کرد

کار بزرگ سرپرست باشگاه استقلال در نقل و انتقالات

انتهای پیام/

اخبار نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال کپا آریزابالاگا از اتلتیک بیلبائو به چلسی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دروازه‌بانی کرده که کپا آریزابالاگا در صدر این فهرست قرار گرفته است. گلر 29 ساله چلسی که این فصل به طور قرضی در رئال مادرید بازی می‌کند در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو به پایتخت انگلستان و باشگاه چلسی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین گلرها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کپا آریزابالاگا، آلیسون بکر از لیورپول در جایگاه دوم ایستاده است. گلر برزیلی در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 62.5 میلیون یورو از رم به لیورپول پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. گلری که در بین هواداران لیورپول هم بسیار محبوب است و او احتمالا ارزش پولی که برایش پرداخته شده را در طول این سالیان به خوبی پس داده است. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت دروازه‌بان‌ها هم به اسطوره فوتبال ایتالیا و جهان، جانلوییجی بوفون اختصاص دارد.

بوفون در سال 2001 و در انتقالی به ارزش 52.9 میلیون یورو که در آن زمان پول هنگفتی برای یک دروازه‌بان به حساب می‌آید از پارما به یوونتوس پیوست تا بدین‌ترتیب او با درخشش در بیانکونری و سپس تیم ملی فوتبال ایتالیا تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین دروازه‌بان‌ها نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دروازه‌بانی

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!
  • ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال
  • نبرد اختصاصی آلوس - جلالی؛ کدام‌یک دورقمی می‌شود؟