Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@13:12:58 GMT

انتقادات تُند یک نماینده از «اختاپوس‌ها»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۳۶۶

انتقادات تُند یک نماینده از «اختاپوس‌ها»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نماینده مردم کرمانشاه گفت: برخی مانند اختاپوس در قالب بخش خصوصی بر روی جمهوری اسلامی افتاده‌اند» ادامه داد: هنگامی هم که فشاری بر آن‌ها وارد شود می‌گذارند و می‌روند. و خانواده‌ آن‌ها هم در کشورهای دیگر تحصیل می‌کنند. کجایند آن مردمی که در این انقلاب نقش داشتند؟

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) بیان کرد: جلسات مستمری در مجلس برگزار می‌شود در جریان مشکلات کشور هستیم ولی من در دولت اراده‌ای برای رفع مشکلات نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به شرایط اقتصادی و جایگاه ایران در دنیا در عین حال یادآوری این که « 9درصد منابع طبیعی در اختیار ما قرار دارد. نفت و گاز ما زبانزد خاص و عام است» وضعیت اشتغال و شرایط ازدواج را مشکل‌زا دانست.

وی آماری جوانانی که از سن ازدواج عبور کرده‌اند را یادآور شد و گفت: بمب هسته‌ای همان است که جوانان ما این گونه رها شوند.

این نماینده مجلس انتصابات برخی افراد بدون تخصص از سوی برخی از وزرا را نیز قابل نقد دانست و گفت: به جای این‌که جوانان تحصیلکرده در این حیطه وارد شوند ایشان وارد کار می‌شود.

وی با ابیان این‌که « برخی مانند اختاپوس در قالب بخش خصوصی بر روی جمهوری اسلامی افتاده‌اند» ادامه داد: هنگامی هم که فشاری بر آن‌ها وارد شود می‌گذارند و می‌روند. و خانواده‌ آن‌ها هم در کشورهای دیگر تحصیل می‌کنند. کجایند آن مردمی که در این انقلاب نقش داشتند؟

نماینده مردم کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: چه دلیلی دارد که یک پالایشگاه مهم بعد از پالایشگاه آبادان در کرمانشاه فروخته شود. اگر فساد نیست چرا تحقیق و تفحص آن دنبال نمی‌شود. مگر می‌شود یک فرد، یک کالای اساسی را مانند نفت در دست داشته‌ باشد.

وی با بیان این‌که «ما توقع داریم کرمانشاه؛ شهری که هزار و سیصد بار تحت حملات موشکی قرار گرفته جزء مناطق جنگی باشد» گفت: وضعیت زلزله زدگان نامطلوب است. آن‌ها وضعیت نابسامانی دارند . دولت نمی‌تواند همسان‌سازی را اجرا کند؛ هر بار که به حوزه‌ی انتخابیه می‌روم به دلیل بی کفایتی مدیران باید سرم را پایین بیاندازم.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مشکلات کرمانشاه نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد