Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 53 محصول این دانشگاه توسط صندوق های سرمایه گذار در نخستین فن بازار با محوریت تجهیزات پزشکی پذیرفته شده اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر درباره برگزاری نخستین فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تجهیزات پزشکی گفت: از میان 116 دستاورد شرکت کننده در این نمایشگاه، تعداد 53 محصول موفق به اخذ پذیرش اولیه از صندوق های سرمایه گذار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حضور واحدهای فناور در اولین فن بازار دانشگاه، تجربه ارزشمندی را در اختیار آنها قرار داد تا با رویارویی مستقیم با صندوق های سرمایه گذار بتوانند نقاط قوت و ضعف محصول خود را شناسایی و مسیر تجاری سازی را به نحو مطلوبی طی کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: جمع‌آوری مشخصات واحد‌های فناور در حوزه تجهیزات پزشکی و نیز صندوق‌های سرمایه‌گذار، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دانشگاه قرار داد تا بتواند در سیاست‌های پژوهشی- اقتصادی از آنها بهره برد.

**9491** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي معاون علوم پزشكي دانشگاه آزاد صندوق هاي سرمايه گذاري دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ فرماندار گلپایگان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در جوار گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد گفت: تمام دستگاه‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را انجام دهند تا شعار سال در عمل اجرایی شود.
محمدرضا عسگریان تکریم مردم و جلب رضایت آنان را ضروری برشمرد و گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان اجرایی شهرستان باشد.
سید مسعود حاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: موافقت کلی برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گرفته شده و اعتبار طرح فاضلاب شهرستان گلپایگان هم جذب، و بانک عامل آن نیز مشخص شده است.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان هم افزود: جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و پیچ وخم‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود بنابراین قانون باید به نفع مردم و سرمایه‌گذار باشد.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!