Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه پیگیری ها برای واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان پس از ۷ سال به ثمر نشست، گفت: سود حاصله به زودی به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

جلیل مختار با بیان اینکه از بدو ورود بنده به مجلس مکاتباتی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خصوص اجرای طرح فروش سوخت به مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتری استان خوزستان صورت گرفت، گفت: همچنین مکاتباتی با استانداری خوزستان و وزارت کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه سهمیه سوخت مرزنشین شهرستان آبادان بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه کارگروه، تبصره ماده ۲ منعقده در تاریخ ۲ شهریور ماه ۹۷ توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصویب و مقرر شد که این طرح از ابتدای مهرماه سال جاری برای دوره سه ماهه و به صورت آزمایشی از طریق مرز خراسان رضوی عملیاتی شود.


وی ادامه داد: به دلیل اینکه مبادی ورود سوخت با کشور عراق همخوانی نداشت یعنی مبادی فروش سوخت ما از طریق زمینی و مبادی ورودی سوخت عراق از طریق دریایی بود بنابراین مغایر بودن این مبادی ورودی باعث شد اجرای مصوبه هیات وزیران ۷ سال معطل بماند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد:، اما در نهایت پیگیری‌های صورت گرفته از وزرات کشور، شرکت ملی فرآورده‌های نفتی و استانداری خوزستان به ثمر نشست که با فروش سهمیه سوخت مرزنشینی سود و عوائد حاصل از فروش آن به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در آینده‌ای نزدیک با اخذ شماره حساب خانوار‌ها این طرح اجرایی و سود حاصله به حساب مردم واریز خواهد شد اجرای این طرح در خوزستان ۷ سال به طول انجامید که با پیگیری‌ها اجرای آن به ثمر نشست. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واریز سود فروش سوخت مرزنشینان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی