Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امروز (یکشنبه) جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان آذربایجان غربی، با ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی و با حضور مدیران کل عضو کارگروه استانی، مسئولان شهرستانی، روسای بانک‌های استان، کارشناسان و مدیران واحد‌های تولیدی، سرمایه گذاران شهرستان بوکان در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان بوکان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر کوتاه کردن پروسه سرمایه گذاری و فراهم کردن فضای مناسب برای سرمایه گذاران، اظهار داشت: طولانی بودن پروسه اخذ مجوز‌ها و استعلامات لازم برای طرح‌های سرمایه گذاری، غیر قابل قبول است و مضرات غیر قابل جبرانی برای استان در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی رتبه چهارم کشوری در جذب اعتبارات اشتغال زایی را به خود اختصاص داده که در این میان شهرستان بوکان با ۱٥۲ طرح ارسالی به بانک‌های عامل و ۱۵۲ درصد جذب اعتبار، عملکردی مناسب داشته، تصریح کرد:این آمار نشان دهنده همت بالای مدیران در شهرستان بوکان و همچنین مردمان پر تلاش این خطه است.

حسینی با تأکید بر اینکه هیچ تولید کننده و سرمایه گذاری نباید بخاطر استعلامات منتظر بماند، تاکید کرد: مدیران باید حداکثر توان خود جهت تسریع جذب سرمایه گذار و جواب گویی به استعلامات را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی به تفکیک به بررسی مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شهرستان بوکان پرداخت و با تعیین فرجه زمانی برای اعضا، تصمیماتی در خصوص حل مشکل سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، از جمله پرداخت تسهیلات، صدور مجوز، نحوه توزیع تخصیص آب واحد‌های صنعتی و تسریع در امر جواب گویی به استعلامات گرفته شد.

فرمانداری بوکان خانه دوم سرمایه گذاران است

جمال خسروی فرماندار بوکان نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های مختلف در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: تشکیل جلسات و کارگروه‌های اشتغال در استان و چه در سطح شهرستان ها، ستودنی و قابل ستایش است.

وی با ارائه گزارشی کلی از وضعیت این شهرستان و چالش‌های موجود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری، یادآور شد: فرمانداری بوکان خانه دوم سرمایه گذاران در این شهرستان است و با تمام توان مجموعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بوده و خواهد بود.

خسروی مهمترین دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان را عدم وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دانست و افزود: تا زمانی که یک پروسه مشخص و تعریف شده از نظر زمانی و امورات ادارای برای سرمایه گذاری ابلاغ نشود، مشکلات موجود تداوم خواهد داشت و لازم است نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

در این جلسه بانک‌های عامل نیز موظف گردیدند که در کم‌ترین زمان ممکن، نسبت به ارایه تسهیلات اشتغال زایی اقدام نمایند و دستگاه‌های اجرایی نیز از هرگونه وقفه در عملیاتی شدن پروژه‌ها خوداری نمایند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۷۲ کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرد.

از ابتدای امسال تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده و این در حالی‌ست که شهروندان تهرانی در مدت مشابه سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۴روز هوای قابل قبول و ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تجربه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • امروز هوای تهران پاک است