Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی، بازیکن سال یوفا و The Best فیفا، توپ طلای 2018 نیز به مودریچ رسید تا او خاطره انگیزترین سال فوتبالی خود را تجربه کند.

در 10 سال گذشته توپ طلا بین مسی و رونالدو تقسیم شده بود و سرانجام مودریچ به این چرخه پایان داد.

مودریچ: بازیکنان دیگری چون ژاوی، اینیستا و اسنایدر هم می توانستند به توپ طلا برسند 

او پس از دریافت جایزه، آن را به اینیستا، ژاوی، اسنایدر و تمام بازیکنانی که به هر دلیلی از رسیدن به توپ طلا بازمانده بودند، تقدیم کرد: «رونالدو و مسی در سطحی خارق العاده هستند و در 10 سال گذشته توپ طلا را بین خودشان تقسیم کردند اما معتقدم بازیکنان دیگری چون ژاوی، اینیستا و اسنایدر هم می توانستند به توپ طلا برسند و شایسته اش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه چنین نشد ولی فکر می کنم امسال نوبت به این بود که کسی غیر از مسی و رونالدو برنده شود. این، پیروزی فوتبال است. جایزه ام را به همه کسانی که شایسته توپ طلا بودند ولی به آن دست پیدا نکردند، تقدیم می کنم.»

--- ژاوی، اسطوره بارسلونا این حرکت مودریچ را بی پاسخ نگذاشت و از وی تشکر کرد: «از مودریچ به خاطر این ژست زیبایش متشکرم. معتقدم او شایسته توپ طلا بود هرچند که یکی دو بازیکن فرانسوی هم شایسته این جایزه بودند چون جام جهانی را فتح کرده بودند. همیشه گفته ام که مسی باید هر سال برنده توپ طلا شود ولی مودریچ هم برنده شایسته ای بود. بالاخره این جایزه را به یک هافبک دادند، اتفاقی که در سال 2010 رخ نداد.»/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی دیدنی موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل بارسلونا به برتری برسد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرد. لوکا مودریچ که در بازی امشب نمایشی عالی داشت، پس از پایان دیدار با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

شب عالی برای هواداران رئال مادرید؟
بله، باورنکردنی است. پیروزی‌ای که ما را به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌کند، ما را به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر کرده است. یک شب عالی، یک بازی تیمی عالی، ما هرگز از باورمان دست نکشیدیم. دو بار عقب افتادیم، اما اصرار به برتری داشتیم، خوب بازی کردیم، پرس می‌کردیم و در نهایت دوباره و دوباره برگشتیم.

این تیم چه خصوصیتی دارد که چنین کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد؟
علاوه بر کیفیت که باید داشته باشید، این یک ایمان و شخصیت باورنکردنی است، زیرا این چیزها به طور اتفاقی رخ نمی‌دهند. وقتی شما این کار را اغلب و به این شکل انجام می‌دهید، همه چیز نشان می‌دهد که این تیم چیزی دارد که به کمک آن جلو می‌رود. با این هواداران مانند امروز همه چیز آسان‌تر است.

در پایان بازی و جشن با سکوهای برنابئو چه احساسی داشتید؟
این باورنکردنی است. ما بسیار خوشحال شدیم، از هواداران سپاسگزاریم. جو تماشایی‌ای ایجاد کرده‌اند. ما جایی هستیم که می‌خواهیم باشیم، ۱۱ امتیاز بالاتر. فاصله کمی تا قهرمانی در لیگ داریم.

مستحق پیروزی بودید؟
قطعا شایسته برد بودیم. ما از یک بازی سخت به اینجا آمده‌ایم، ۱۲۰ دقیقه با خستگی جسمی و روحی. اما یک بار دیگر نشان دادیم که این تیم از نظر جسمی و روحی عالی است، مخصوصاً وقتی مثل امروز در خانه و کنار هواداران بازی می‌کنیم. با آنها همه چیز راحت‌تر است. باید تا آخر ادامه دهیم.

دیگر خبرها

  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد