Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:17:25 GMT

توزیع 2500 سبد غذایی مادران در خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۵۴۱

توزیع 2500 سبد غذایی مادران در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: توزیع 2 هزار و 500 سبد غذایی در قالب طرح پویش «برای مادران» بین مادران باردار و شیرده مناطق محروم استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا محمد رحیم شهریاری روز یکشنبه در آیین آغاز اجرای این طرح در روستای علی آباد شهرستان سربیشه افزود: این ‌طرح‌ با همکاری شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، همکاری یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد) و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش هر بسته غذایی را 100 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: بهبود وضعیت تغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند، کاهش شیوع سوء تغذیه در مادران باردار و شیرده و پیشگیری از اختلال رشد نوزادان از اهداف این طرح است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر داوطلبانه در این پویش براساس اهداف بشر دوستانه همکاری می کند و جامعه هدف توسط دانشگاه علوم پزشکی استان شناسایی و به جمعیت هلال احمر معرفی شده اند.
همچنین امروز همزمان با آغاز این طرح 17 سبد غذایی بین مادران باردار و شیرده روستای علی آباد شهرستان سربیشه توزیع شد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رفاهي هلال احمر مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها