Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@04:16:30 GMT

اجرای طرح شهردار مدرسه در همه مدارس تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۹۲۷

اجرای طرح شهردار مدرسه در همه مدارس تهران

خرداد:معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح شهردارن مدارس در همه مدرسه‌های شهر خبر داد.


به گزارش خرداد، ولی الله شجاع پوریان صبح امروز در مراسم تحلیف شهرداران مدرسه با بیان این که طرح شهردار مدرسه از دو دهه قبل در مدارس منتخب شهر تهران برگزار می‌شود گفت: این طرح باید در کل مدارس سطح شهر تهران اجرایی شود و همه مدارس دارای شهردار شوند تا کودکان از همان دوران کودکی و نوجوانی با مفاهیمی همچون مشارکت ، مدیریت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... آشنا شوند.
وی با بیان این که شهرداری مدارس یک کار سمبولیک و نمادین نیست بلکه باید مدرسه برای همه دانش آموزان در دسترس پذیر باشد گفت: حتی دبیرخانه‌ی این طرح در معاونت آموزش‌های شهروندی ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.
شجاع پوریان افزود: برای شهرداران مدارس برنامه‌های ویژه‌ای داریم و آنها را مورد آموزش قرار می‌دهیم ، این گونه نیست که این شهرداران رها شوند. برچسب ها: ولی الله شجاع پوریان ، شهردار مدرسه ، مدارس تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: شهردار مدرسه مدارس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان گفت: تعداد پنج مدرسه در شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

فریبا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، با اشاره به در پیش رو بودن عید نوروز اظهار کرد: شهرستان چادگان هرساله در تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران زیادی است و امسال هم طبق دستوری از ستاد اسکان فرمانداری تعداد پنج مدرسه در شهر چادگان و سه مدرسه در روستاهای بزرگ برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: استفاده از مدارس برای عموم مردم و فرهنگیان آزاد است و سایر افراد از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر اسکان داده می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: دبیرستان شهید نورالله عباسی، هنرستان حاج حسین جم، دبیرستان شبانه‌روزی عفت، هنرستان بعثت و دبستان حضرت زینب (س) در شهرستان چادگان پذیرای گردشگران هستند.

نادی تصریح کرد: در شهر رزوه دبیرستان تربیت، در روستای مشهد کاوه مدرسه حلیمه و ارشاد و در روستای علی آباد که شامل بخش چنارود می‌شود، دبیرستان شبانه‌روزی جوادالائمه را برای اسکان مسافران در نظر گرفتیم.

وی افزود: در مجموع حدود ۳۰ اتاق آماده شده و مدارس دیگری هم رزرو داریم، به علاوه سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) هم هرساله به عنوان اسکان اضطراری استفاده می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چادگان تاکید کرد: علاوه بر آماده سازی مدارس برای اسکان، مواردی همچون ایمنی و تجهیزات گرمایشی را به روز کردیم که شامل اطفای حریق و کمک‌های اولیه می‌شود.

نادی ادامه داد: مدارس در درجه "ب" هستند و تلاش کردیم وسایلی که در مدارس استفاده می‌شود کیفیت مناسب را داشته باشد.

کد خبر 737335

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • رونق گردشگری در اولویت برنامه‌های شهرداری‌های استان کرمانشاه باشد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • شهرداری مشهد در هوشمندسازی رتبه اول کشور را دارد