Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما ، ­پایگاه اینترنتی " تلگراف" جمهوری آذربایجان از درگیری نیروهای پلیس گرجستان با شماری از مخالفان دولت این کشور در ده کیلومتری شهر "تلاوی" ، محل برگزاری مراسم سوگند ریاست جمهوری "سالومه زورابیشویلی" خبر داد.
به گزارش "تلگراف" چند ساعت مانده به زمان برگزاری مراسم سوگند ریاست جمهوری در شهر " تلاوی" ، مرکز استان شرقی "کاختی" گرجستان، شماری از مخالفان نتایج انتخابات ریاست جمهوری گرجستان با خودروهای "ون" و شخصی از تفلیس به سوی "تلاوی" حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروی پلیس گرجستان از مخالفان خواست از ادامه حرکت به سوی تلاوی خودداری کنند اما مخالفان به حرکت خود ادامه دادند و در منطقه "آخاشنی" در ده کیلومتری "تلاوی" با مسدود بودن جاده مواجه شدند.
پلیس گرجستان با استفاده از اتوبوس های بزرگ ، جاده را در منطقه "آخاشنی" مسدود کرده است. در درگیری مخالفان با نیروهای پلیس در این منطقه، شماری از هر دو طرف زخمی شدند.
گریگول واشادزه، رقیب سالومه زورابیشویلی در انتخابات اخیر گرجستان نیز میان مخالفان تظاهرکننده حضور داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مخالفان دولت گرجستان پليس درگير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال تصمیم دولت ارمنستان به واگذاری چهار روستا به جمهوری آذربایجان، رسانه‌ها روز پنجشنبه از ناآرامی‌ها در پایتخت این کشور خبر دادند.

 به گزارش منابع خبری، خیابان «چارنتس» در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان بسته است. استادان دانشگاه دولتی ایروان به تظاهرات اعتراضی علیه تسلیم روستا‌های ارامنستان در «تاووش» پیوستند. پلیس تاکنون ۱۷ معترض را بازداشت کرده است.

این جاده به طور متناوب توسط معترضان بسته شده و توسط پلیس بازگشایی شده است.

منابع خبری از ادامه اعتراضات متعدد در سراسر ارمنستان در اعتراض واگذاری این با باکو خبر داده‌اند. 

بر اساس این گزارش، در مقابل ساختمان نخست وزیری ارمنستان در ایروان تظاهراتی جریان دارد.

پیش از این نیز دولت ارمنستان از قصد خود برای بازگرداندن این روستا‌ها خبر داده بود؛ در تاریخ ۲۹ اسفند سال گذشته نیز «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در دیدار با اهالی روستا‌های مرزی منطقه تاووش اعلام کرد که قرار است ۴ روستای مرزی از این منطقه را به باکو واگذار کند.

پاشینیان به اهالی ارمنی این روستا‌ها گفته بود که اگر ایروان این کار را نکند، به معنای آغاز جنگ دیگر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است