Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@13:41:48 GMT

دستگیری 6 سارق حرفه ای در جاجرم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۹۶۹

دستگیری 6 سارق حرفه ای در جاجرم

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ «مهدی اسماعیلیان» گفت: با فعال کردن گشت‌های ویژه پیشگیری از سرقت توسط  مأمورین پلیس پیشگیری این شهرستان، در حین گشت‌زنی در سطح حوزه موفق شدند ۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر و ۱۲ مورد انواع  سرقت را کشف کنند.

وی با اشاره به این‌که مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان مورد نظر شدند، افزود: مأموران در اقدامی غافلگیرانه ۶ نفر سارق حرفه‌ای  که معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: در تحقیقات به عمل آمده ۴ نفر مالخر نیز دستگیر و برای سیر مراحل به کلانتری مرکزی شهرستان دلالت شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:  پس از بازجویی‌های به عمل آمده از سارقان  دستگیر شده، شیوه سرقت خود را اینگونه بیان کردند که در شب‌های پایانی هفته با توجه به خالی از سکنه بودن برخی منازل پس از دق‌الباب از فرصت پیش آمده  سوءاستفاده و از منازل فوق  اقدام به سرقت  می‌کردند و در این راستا نیز با توجه به نداشتن نگهبان در دامداری‌ها اقدام به سرقت ابزارآلات کشاورزی، کابل و احشام می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی  اموال مکشوفه را بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از شهروندان خواست در صورت ترک منزل و یا قصد مسافرت موارد ذیل را مد نظر قرار دهند تا از سرقت منزل پیشگیری کنند، از بسته بودن همه درب‌های ورودی پیش از خروج از منزل اطمینان حاصل کنید، از قراردادن نردبان و چهار پایه در داخل حیاط به‌ویژه کنار دیوارها خود داری کنید، برای درب‌های منزل قفل کتابی تعبیه کنید، حتماً کلید منزل خود را به یک نفر امین برای سرکشی بسپارید، از روشن گذاشتن یک لامپ به‌صورت مداوم در هنگام ترک منزل خودداری کنید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارقان جاجرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد